Veidlapa Nr. M-3 (8)
Studiju kursa apraksts

Vispusīgā fiziskā sagatavošana sportā

Studiju kursa pamatinformācija

Kursa kods
LSPA_466
Zinātnes nozare
Citas veselības un sporta zinātņu apakšnozares; Sporta pedagoģija; Sporta teorija un vēsture; Veselības un sporta zinātnes
Kredītpunkti (ECTS)
4,00
Mērķauditorija
Pedagoģija; Sporta treneris; Uzņēmējdarbības vadība
LKI
6. līmenis
Studiju veids un forma
Pilna laika; Nepilna laika

Studiju kursa īstenotājs

Kursa vadītājs
Struktūrvienības vadītājs
Struktūrvienība
Individuālo un komandu sporta veidu katedra
Kontaktinformācija

LSPA, Brīvības gatve 333, Rīga, LV-1006

Par studiju kursu

Mērķis

Apgūt un piemērot mūsdienīgas, pierādījumiem balstītas visaptverošas vispārējās fiziskās sagatavotības (ātruma, spēka, ātrspēka, lokanības, koordinācijas u.c. fizisko īpašību attīstīšanas vingrojumi/vingrinājumi) metodes, instrumentus un tehnoloģijas sporta nozarē.

Priekšzināšanas

Vispārējā vidējā izglītība.

Studiju rezultāti

Zināšanas

1.Apzināt un nosaukt spēka kā fiziskas īpašības attīstīšanas metodes un līdzekļus.

Patstāvīgais darbs un pārbaudījumi

Konspekts

2.Apzināt un nosaukt ātruma kā fiziskas īpašību attīstīšanas metodes un līdzekļus.

Patstāvīgais darbs un pārbaudījumi

Konspekts

3.Apzināt un nosaukt ātrumspēka kā fiziskas īpašības attīstīšanas metodes un līdzekļus.

Patstāvīgais darbs un pārbaudījumi

Konspekts

4.Apzināt un nosaukt lokanības kā fiziskas īpašības attīstīšanas metodes un līdzekļus.

Patstāvīgais darbs un pārbaudījumi

Konspekts

5.Apzināt un nosaukt koordinācijas kā fiziskas īpašības attīstīšanas metodes un līdzekļus.

Patstāvīgais darbs un pārbaudījumi

Konspekts

6.Nosauc vispusīgās fiziskās sagatavotības galvenos uzdevumus treniņa/nodarbības ievada-sagatavotāja, galvenā un nobeiguma daļās.

Prasmes

1.Demonstrēt vingrojumus/vingrinājumus bez inventārara, kuros tiek izmantots spēks kā fiziskā īpašība.

2.Demonstrēt vingrojumus/vingrinājumus ar inventāru, kuros tiek izmantots spēks kā fiziskā īpašība.

3.Demonstrēt vingrojumus/vingrinājumus bez inventāra, kuros tiek izmantots ātrums kā fiziskā īpašība.

4.Demonstrēt vingrojumus/vingrinājumus ar inventāru, kuros tiek izmantots ātrums kā fiziskā īpašība.

5.Demonstrēt vingrojumus/vingrinājumus bez inventāra, kuros tiek izmantots ātrumspēks kā fiziskā īpašība.

6.Demonstrēt vingrojumus/vingrinājumus ar inventāru, kuros tiek izmantots ātrumspēks kā fiziskā īpašība.

7.Demonstrēt vingrojumus/vingrinājumus bez inventāra, kuros tiek izmantota lokanība kā fiziskā īpašība.

8.Demonstrēt vingrojumus/vingrinājumus ar inventāru, kuros tiek izmantota lokanība kā fiziskā īpašība.

9.Demonstrēt vingrojumus/vingrinājumus bez inventāra, kuros tiek izmantota koordinācija kā fiziskā īpašība.

10.Demonstrēt vingrojumus/vingrinājumus ar inventāru, kuros tiek izmantota koordinācija kā fiziskā īpašība.

Kompetences

1.Ierakstīt konspektā, demonstrēt un izskaidrot vispusīgās fiziskās sagatavotības vingrojumu/vingrinājumu ar un bez inventāra apgūtām fiziskām īpašībām (spēks, ātrums, ātrumspēks, lokanība, koordinācija) pielietojumu treniņa/nodarbības ievada-sagatavotāja daļā.

Patstāvīgais darbs un pārbaudījumi

Konspekts

2.Ierakstīt konspektā, demonstrēt un izskaidrot vispusīgās fiziskās sagatavotības vingrojumu/vingrinājumu ar un bez inventāra apgūtām fiziskām īpašībām (spēks, ātrums, ātrumspēks, lokanība, koordinācija) pielietojumu treniņa/nodarbības galvenā daļā.

Patstāvīgais darbs un pārbaudījumi

Konspekts

3.Ierakstīt konspektā, demonstrēt un izskaidrot vispusīgās fiziskās sagatavotības vingrojumu/vingrinājumu ar un bez inventāra apgūtām fiziskām īpašībām (spēks, ātrums, ātrumspēks, lokanība, koordinācija) pielietojumu treniņa/nodarbības nobeiguma daļā.

Patstāvīgais darbs un pārbaudījumi

Konspekts

Vērtēšana

Pārbaudījums

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Konspekts

-
10 balles

Ierakstīt konspektā, demonstrēt un izskaidrot vispusīgās fiziskās sagatavotības vingrojumu/vingrinājumu ar un bez inventāra apgūtām fiziskām īpašībām (spēks, ātrums, ātrumspēks, lokanība, koordinācija) pielietojumu treniņa/nodarbības ievada-sagatavotāja daļā

2.

Konspekts

-
10 balles

Ierakstīt konspektā, demonstrēt un izskaidrot vispusīgās fiziskās sagatavotības vingrojumu/vingrinājumu ar un bez inventāra apgūtām fiziskām īpašībām (spēks, ātrums, ātrumspēks, lokanība, koordinācija) pielietojumu treniņa/nodarbības galvenā daļā.

3.

Konspekts

-
10 balles

Ierakstīt konspektā, demonstrēt un izskaidrot vispusīgās fiziskās sagatavotības vingrojumu/vingrinājumu ar un bez inventāra apgūtām fiziskām īpašībām (spēks, ātrums, ātrumspēks, lokanība, koordinācija) pielietojumu treniņa/nodarbības nobeiguma daļā.

Studiju kursa tēmu plāns

PILNA LAIKA
1. daļa
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Spēks kā fiziskā īpašība un tā attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts

Spēt definēt un izskaidrot spēku kā fizisku īpašību; analizēt tā izmantošanu izvēlētā sporta veidā.

Ātrums kā fiziskā īpašība un tā attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts

Spēt definēt un izskaidrot ātrumu kā fizisku īpašību; analizēt tā izmantošanu izvēlētā sporta veidā.

Ātrumpēks kā fiziskā īpašība un tā attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts

Spēt definēt un izskaidrot ātrumspēku kā fizisku īpašību; analizēt tā izmantošanu izvēlētā sporta veidā.

Lokanība kā fiziskā īpašiba un tās attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts

Spēt definēt un izskaidrot lokanību kā fizisku īpašību, analizēt tās izmantošanu izvēlētā sporta veidā.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Sporta zāle
2

Tēmas

Spēks kā fiziskā īpašība un tā attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts

Spēt definēt un izskaidrot spēku kā fizisku īpašību; analizēt tā izmantošanu izvēlētā sporta veidā.

Ātrums kā fiziskā īpašība un tā attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts

Spēt definēt un izskaidrot ātrumu kā fizisku īpašību; analizēt tā izmantošanu izvēlētā sporta veidā.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Vingrošanas zāle
2

Tēmas

Spēks kā fiziskā īpašība un tā attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts

Spēt definēt un izskaidrot spēku kā fizisku īpašību; analizēt tā izmantošanu izvēlētā sporta veidā.

Ātrums kā fiziskā īpašība un tā attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts

Spēt definēt un izskaidrot ātrumu kā fizisku īpašību; analizēt tā izmantošanu izvēlētā sporta veidā.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Sporta zāle
2

Tēmas

Ātrums kā fiziskā īpašība un tā attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts

Spēt definēt un izskaidrot ātrumu kā fizisku īpašību; analizēt tā izmantošanu izvēlētā sporta veidā.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Vingrošanas zāle
2

Tēmas

Ātrumpēks kā fiziskā īpašība un tā attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts

Spēt definēt un izskaidrot ātrumspēku kā fizisku īpašību; analizēt tā izmantošanu izvēlētā sporta veidā.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Vingrošanas zāle
2

Tēmas

Ātrumpēks kā fiziskā īpašība un tā attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts

Spēt definēt un izskaidrot ātrumspēku kā fizisku īpašību; analizēt tā izmantošanu izvēlētā sporta veidā.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Vingrošanas zāle
2

Tēmas

Ātrumpēks kā fiziskā īpašība un tā attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts

Spēt definēt un izskaidrot ātrumspēku kā fizisku īpašību; analizēt tā izmantošanu izvēlētā sporta veidā.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Sporta zāle
2

Tēmas

Lokanība kā fiziskā īpašiba un tās attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts

Spēt definēt un izskaidrot lokanību kā fizisku īpašību, analizēt tās izmantošanu izvēlētā sporta veidā.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Sporta zāle
2

Tēmas

Lokanība kā fiziskā īpašiba un tās attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts

Spēt definēt un izskaidrot lokanību kā fizisku īpašību, analizēt tās izmantošanu izvēlētā sporta veidā.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Vingrošanas zāle
2

Tēmas

Lokanība kā fiziskā īpašiba un tās attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts

Spēt definēt un izskaidrot lokanību kā fizisku īpašību, analizēt tās izmantošanu izvēlētā sporta veidā.

Kopā kredītpunkti (ECTS):
2,00
Kontaktstundas:
20 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Ieskaite (Semestra)
2. daļa
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Koordinācija kā fiziskā īpašība un tās attīstīšanas metodoloģija izvēlētā sporta veidā.
Apraksts

Spēt definēt un izskaidrot koordināciju kā fizisku īpašību, analizēt tās izmantošanu izvēlētā sporta veidā.

Sporta inventāra sistematizēšana un pielietošana vispusīgā fiziskā sagatavotībā sportā.
Apraksts

Nosaukt, sistematizēt inventāru dažādos sporta veidos latviešu un angļu valodās.

Spēka, ātruma, ātrumspēka, lokanības un koordinācijas vingrojumu/vingrinājumu terminoloģija angļu valodā.
Apraksts

Apzināt un pierakstīt vispusīgās fiziskās sagatavotības vingrojumus/vingrinājumus bez/ar inventāru angļu valodā.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Vingrošanas zāle
2

Tēmas

Koordinācija kā fiziskā īpašība un tās attīstīšanas metodoloģija izvēlētā sporta veidā.
Apraksts

Spēt definēt un izskaidrot koordināciju kā fizisku īpašību, analizēt tās izmantošanu izvēlētā sporta veidā.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Vingrošanas zāle
2

Tēmas

Koordinācija kā fiziskā īpašība un tās attīstīšanas metodoloģija izvēlētā sporta veidā.
Apraksts

Spēt definēt un izskaidrot koordināciju kā fizisku īpašību, analizēt tās izmantošanu izvēlētā sporta veidā.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Vingrošanas zāle
2

Tēmas

Koordinācija kā fiziskā īpašība un tās attīstīšanas metodoloģija izvēlētā sporta veidā.
Apraksts

Spēt definēt un izskaidrot koordināciju kā fizisku īpašību, analizēt tās izmantošanu izvēlētā sporta veidā.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Vingrošanas zāle
2

Tēmas

Sporta inventāra sistematizēšana un pielietošana vispusīgā fiziskā sagatavotībā sportā.
Apraksts

Nosaukt, sistematizēt inventāru dažādos sporta veidos latviešu un angļu valodās.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Vingrošanas zāle
2

Tēmas

Sporta inventāra sistematizēšana un pielietošana vispusīgā fiziskā sagatavotībā sportā.
Apraksts

Nosaukt, sistematizēt inventāru dažādos sporta veidos latviešu un angļu valodās.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Vingrošanas zāle
2

Tēmas

Sporta inventāra sistematizēšana un pielietošana vispusīgā fiziskā sagatavotībā sportā.
Apraksts

Nosaukt, sistematizēt inventāru dažādos sporta veidos latviešu un angļu valodās.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Vingrošanas zāle
2

Tēmas

Spēka, ātruma, ātrumspēka, lokanības un koordinācijas vingrojumu/vingrinājumu terminoloģija angļu valodā.
Apraksts

Apzināt un pierakstīt vispusīgās fiziskās sagatavotības vingrojumus/vingrinājumus bez/ar inventāru angļu valodā.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Vingrošanas zāle
2

Tēmas

Spēka, ātruma, ātrumspēka, lokanības un koordinācijas vingrojumu/vingrinājumu terminoloģija angļu valodā.
Apraksts

Apzināt un pierakstīt vispusīgās fiziskās sagatavotības vingrojumus/vingrinājumus bez/ar inventāru angļu valodā.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Vingrošanas zāle
2

Tēmas

Spēka, ātruma, ātrumspēka, lokanības un koordinācijas vingrojumu/vingrinājumu terminoloģija angļu valodā.
Apraksts

Apzināt un pierakstīt vispusīgās fiziskās sagatavotības vingrojumus/vingrinājumus bez/ar inventāru angļu valodā.

Kopā kredītpunkti (ECTS):
2,00
Kontaktstundas:
20 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Eksāmens
NEPILNA LAIKA
1. daļa
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Spēks kā fiziskā īpašība un tā attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts

Spēt definēt un izskaidrot spēku kā fizisku īpašību; analizēt tā izmantošanu izvēlētā sporta veidā.

Ātrums kā fiziskā īpašība un tā attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts

Spēt definēt un izskaidrot ātrumu kā fizisku īpašību; analizēt tā izmantošanu izvēlētā sporta veidā.

  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Ātrumpēks kā fiziskā īpašība un tā attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts

Spēt definēt un izskaidrot ātrumspēku kā fizisku īpašību; analizēt tā izmantošanu izvēlētā sporta veidā.

Lokanība kā fiziskā īpašiba un tās attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts

Spēt definēt un izskaidrot lokanību kā fizisku īpašību, analizēt tās izmantošanu izvēlētā sporta veidā.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Vingrošanas zāle
2

Tēmas

Spēks kā fiziskā īpašība un tā attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts

Spēt definēt un izskaidrot spēku kā fizisku īpašību; analizēt tā izmantošanu izvēlētā sporta veidā.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Vingrošanas zāle
2

Tēmas

Spēks kā fiziskā īpašība un tā attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts

Spēt definēt un izskaidrot spēku kā fizisku īpašību; analizēt tā izmantošanu izvēlētā sporta veidā.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Sporta zāle
2

Tēmas

Ātrums kā fiziskā īpašība un tā attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts

Spēt definēt un izskaidrot ātrumu kā fizisku īpašību; analizēt tā izmantošanu izvēlētā sporta veidā.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Vingrošanas zāle
2

Tēmas

Ātrums kā fiziskā īpašība un tā attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts

Spēt definēt un izskaidrot ātrumu kā fizisku īpašību; analizēt tā izmantošanu izvēlētā sporta veidā.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Vingrošanas zāle
2

Tēmas

Ātrumpēks kā fiziskā īpašība un tā attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts

Spēt definēt un izskaidrot ātrumspēku kā fizisku īpašību; analizēt tā izmantošanu izvēlētā sporta veidā.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Vingrošanas zāle
2

Tēmas

Ātrumpēks kā fiziskā īpašība un tā attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts

Spēt definēt un izskaidrot ātrumspēku kā fizisku īpašību; analizēt tā izmantošanu izvēlētā sporta veidā.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Sporta zāle
2

Tēmas

Lokanība kā fiziskā īpašiba un tās attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts

Spēt definēt un izskaidrot lokanību kā fizisku īpašību, analizēt tās izmantošanu izvēlētā sporta veidā.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Sporta zāle
2

Tēmas

Lokanība kā fiziskā īpašiba un tās attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts

Spēt definēt un izskaidrot lokanību kā fizisku īpašību, analizēt tās izmantošanu izvēlētā sporta veidā.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Vingrošanas zāle
2

Tēmas

Lokanība kā fiziskā īpašiba un tās attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts

Spēt definēt un izskaidrot lokanību kā fizisku īpašību, analizēt tās izmantošanu izvēlētā sporta veidā.

Kopā kredītpunkti (ECTS):
2,00
Kontaktstundas:
10 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Ieskaite (Semestra)
2. daļa
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Koordinācija kā fiziskā īpašība un tās attīstīšanas metodoloģija izvēlētā sporta veidā.
Apraksts

Spēt definēt un izskaidrot koordināciju kā fizisku īpašību, analizēt tās izmantošanu izvēlētā sporta veidā.

Sporta inventāra sistematizēšana un pielietošana vispusīgā fiziskā sagatavotībā sportā.
Apraksts

Nosaukt, sistematizēt inventāru dažādos sporta veidos latviešu un angļu valodās.

Spēka, ātruma, ātrumspēka, lokanības un koordinācijas vingrojumu/vingrinājumu terminoloģija angļu valodā.
Apraksts

Apzināt un pierakstīt vispusīgās fiziskās sagatavotības vingrojumus/vingrinājumus bez/ar inventāru angļu valodā.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Koordinācija kā fiziskā īpašība un tās attīstīšanas metodoloģija izvēlētā sporta veidā.
Apraksts

Spēt definēt un izskaidrot koordināciju kā fizisku īpašību, analizēt tās izmantošanu izvēlētā sporta veidā.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Sporta inventāra sistematizēšana un pielietošana vispusīgā fiziskā sagatavotībā sportā.
Apraksts

Nosaukt, sistematizēt inventāru dažādos sporta veidos latviešu un angļu valodās.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Sporta inventāra sistematizēšana un pielietošana vispusīgā fiziskā sagatavotībā sportā.
Apraksts

Nosaukt, sistematizēt inventāru dažādos sporta veidos latviešu un angļu valodās.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Spēka, ātruma, ātrumspēka, lokanības un koordinācijas vingrojumu/vingrinājumu terminoloģija angļu valodā.
Apraksts

Apzināt un pierakstīt vispusīgās fiziskās sagatavotības vingrojumus/vingrinājumus bez/ar inventāru angļu valodā.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Spēka, ātruma, ātrumspēka, lokanības un koordinācijas vingrojumu/vingrinājumu terminoloģija angļu valodā.
Apraksts

Apzināt un pierakstīt vispusīgās fiziskās sagatavotības vingrojumus/vingrinājumus bez/ar inventāru angļu valodā.

Kopā kredītpunkti (ECTS):
2,00
Kontaktstundas:
10 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Eksāmens

Bibliogrāfija

Obligātā literatūra

1.

Vispusīgās fiziskās sagatavotības trenera rokasgrāmata. 2015.

2.

Spēka, spēka izturības, ātrspēka un ātruma attīstīšanas fizioloģiskais pamatojums: mācību metodiskais līdzeklis LSPA studentiem. 2. daļa, 2023.

3.

Treniņš visam ķermenim: fiziskā sagatavotība, spēks, lokanība, psiholoģiskā sagatavotība. 2006. (akcpetējams izdevums)

4.

Fiziskās sagatavošanas process maģistra darbu pētījumos. 2020. (akcpetējams izdevums)

5.

Fiziskās sagatavošanas process maģistra darbu pētījumos. 2021. (akcpetējams izdevums)

6.

John Flagg. Foundational Strength. The Basics for Starting Training. 2016Piemērots angļu valodas plūsmai