Vispusīgā fiziskā sagatavošana sportā
Studiju kursa īstenotājs
LSPA, Brīvības gatve 333, Rīga, LV-1006
Par studiju kursu
Mērķis
Apgūt un piemērot mūsdienīgas, pierādījumiem balstītas visaptverošas vispārējās fiziskās sagatavotības (ātruma, spēka, ātrspēka, lokanības, koordinācijas u.c. fizisko īpašību attīstīšanas vingrojumi/vingrinājumi) metodes, instrumentus un tehnoloģijas sporta nozarē.
Priekšzināšanas
Vispārējā vidējā izglītība.
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.Apzināt un nosaukt spēka kā fiziskas īpašības attīstīšanas metodes un līdzekļus.
Konspekts
2.Apzināt un nosaukt ātruma kā fiziskas īpašību attīstīšanas metodes un līdzekļus.
Konspekts
3.Apzināt un nosaukt ātrumspēka kā fiziskas īpašības attīstīšanas metodes un līdzekļus.
Konspekts
4.Apzināt un nosaukt lokanības kā fiziskas īpašības attīstīšanas metodes un līdzekļus.
Konspekts
5.Apzināt un nosaukt koordinācijas kā fiziskas īpašības attīstīšanas metodes un līdzekļus.
Konspekts
6.Nosauc vispusīgās fiziskās sagatavotības galvenos uzdevumus treniņa/nodarbības ievada-sagatavotāja, galvenā un nobeiguma daļās.
Prasmes
1.Demonstrēt vingrojumus/vingrinājumus bez inventārara, kuros tiek izmantots spēks kā fiziskā īpašība.
2.Demonstrēt vingrojumus/vingrinājumus ar inventāru, kuros tiek izmantots spēks kā fiziskā īpašība.
3.Demonstrēt vingrojumus/vingrinājumus bez inventāra, kuros tiek izmantots ātrums kā fiziskā īpašība.
4.Demonstrēt vingrojumus/vingrinājumus ar inventāru, kuros tiek izmantots ātrums kā fiziskā īpašība.
5.Demonstrēt vingrojumus/vingrinājumus bez inventāra, kuros tiek izmantots ātrumspēks kā fiziskā īpašība.
6.Demonstrēt vingrojumus/vingrinājumus ar inventāru, kuros tiek izmantots ātrumspēks kā fiziskā īpašība.
7.Demonstrēt vingrojumus/vingrinājumus bez inventāra, kuros tiek izmantota lokanība kā fiziskā īpašība.
8.Demonstrēt vingrojumus/vingrinājumus ar inventāru, kuros tiek izmantota lokanība kā fiziskā īpašība.
9.Demonstrēt vingrojumus/vingrinājumus bez inventāra, kuros tiek izmantota koordinācija kā fiziskā īpašība.
10.Demonstrēt vingrojumus/vingrinājumus ar inventāru, kuros tiek izmantota koordinācija kā fiziskā īpašība.
Kompetences
1.Ierakstīt konspektā, demonstrēt un izskaidrot vispusīgās fiziskās sagatavotības vingrojumu/vingrinājumu ar un bez inventāra apgūtām fiziskām īpašībām (spēks, ātrums, ātrumspēks, lokanība, koordinācija) pielietojumu treniņa/nodarbības ievada-sagatavotāja daļā.
Konspekts
2.Ierakstīt konspektā, demonstrēt un izskaidrot vispusīgās fiziskās sagatavotības vingrojumu/vingrinājumu ar un bez inventāra apgūtām fiziskām īpašībām (spēks, ātrums, ātrumspēks, lokanība, koordinācija) pielietojumu treniņa/nodarbības galvenā daļā.
Konspekts
3.Ierakstīt konspektā, demonstrēt un izskaidrot vispusīgās fiziskās sagatavotības vingrojumu/vingrinājumu ar un bez inventāra apgūtām fiziskām īpašībām (spēks, ātrums, ātrumspēks, lokanība, koordinācija) pielietojumu treniņa/nodarbības nobeiguma daļā.
Konspekts
Vērtēšana
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Konspekts |
-
|
10 balles
|
|
Ierakstīt konspektā, demonstrēt un izskaidrot vispusīgās fiziskās sagatavotības vingrojumu/vingrinājumu ar un bez inventāra apgūtām fiziskām īpašībām (spēks, ātrums, ātrumspēks, lokanība, koordinācija) pielietojumu treniņa/nodarbības ievada-sagatavotāja daļā |
||
|
2.
Konspekts |
-
|
10 balles
|
|
Ierakstīt konspektā, demonstrēt un izskaidrot vispusīgās fiziskās sagatavotības vingrojumu/vingrinājumu ar un bez inventāra apgūtām fiziskām īpašībām (spēks, ātrums, ātrumspēks, lokanība, koordinācija) pielietojumu treniņa/nodarbības galvenā daļā. |
||
|
3.
Konspekts |
-
|
10 balles
|
|
Ierakstīt konspektā, demonstrēt un izskaidrot vispusīgās fiziskās sagatavotības vingrojumu/vingrinājumu ar un bez inventāra apgūtām fiziskām īpašībām (spēks, ātrums, ātrumspēks, lokanība, koordinācija) pielietojumu treniņa/nodarbības nobeiguma daļā. |
||
Studiju kursa tēmu plāns
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Spēks kā fiziskā īpašība un tā attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts
Spēt definēt un izskaidrot spēku kā fizisku īpašību; analizēt tā izmantošanu izvēlētā sporta veidā. |
|
Ātrums kā fiziskā īpašība un tā attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts
Spēt definēt un izskaidrot ātrumu kā fizisku īpašību; analizēt tā izmantošanu izvēlētā sporta veidā. |
|
Ātrumpēks kā fiziskā īpašība un tā attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts
Spēt definēt un izskaidrot ātrumspēku kā fizisku īpašību; analizēt tā izmantošanu izvēlētā sporta veidā. |
|
Lokanība kā fiziskā īpašiba un tās attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts
Spēt definēt un izskaidrot lokanību kā fizisku īpašību, analizēt tās izmantošanu izvēlētā sporta veidā. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Sporta zāle
|
2
|
Tēmas
|
Spēks kā fiziskā īpašība un tā attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts
Spēt definēt un izskaidrot spēku kā fizisku īpašību; analizēt tā izmantošanu izvēlētā sporta veidā. |
|
Ātrums kā fiziskā īpašība un tā attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts
Spēt definēt un izskaidrot ātrumu kā fizisku īpašību; analizēt tā izmantošanu izvēlētā sporta veidā. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Vingrošanas zāle
|
2
|
Tēmas
|
Spēks kā fiziskā īpašība un tā attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts
Spēt definēt un izskaidrot spēku kā fizisku īpašību; analizēt tā izmantošanu izvēlētā sporta veidā. |
|
Ātrums kā fiziskā īpašība un tā attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts
Spēt definēt un izskaidrot ātrumu kā fizisku īpašību; analizēt tā izmantošanu izvēlētā sporta veidā. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Sporta zāle
|
2
|
Tēmas
|
Ātrums kā fiziskā īpašība un tā attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts
Spēt definēt un izskaidrot ātrumu kā fizisku īpašību; analizēt tā izmantošanu izvēlētā sporta veidā. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Vingrošanas zāle
|
2
|
Tēmas
|
Ātrumpēks kā fiziskā īpašība un tā attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts
Spēt definēt un izskaidrot ātrumspēku kā fizisku īpašību; analizēt tā izmantošanu izvēlētā sporta veidā. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Vingrošanas zāle
|
2
|
Tēmas
|
Ātrumpēks kā fiziskā īpašība un tā attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts
Spēt definēt un izskaidrot ātrumspēku kā fizisku īpašību; analizēt tā izmantošanu izvēlētā sporta veidā. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Vingrošanas zāle
|
2
|
Tēmas
|
Ātrumpēks kā fiziskā īpašība un tā attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts
Spēt definēt un izskaidrot ātrumspēku kā fizisku īpašību; analizēt tā izmantošanu izvēlētā sporta veidā. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Sporta zāle
|
2
|
Tēmas
|
Lokanība kā fiziskā īpašiba un tās attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts
Spēt definēt un izskaidrot lokanību kā fizisku īpašību, analizēt tās izmantošanu izvēlētā sporta veidā. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Sporta zāle
|
2
|
Tēmas
|
Lokanība kā fiziskā īpašiba un tās attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts
Spēt definēt un izskaidrot lokanību kā fizisku īpašību, analizēt tās izmantošanu izvēlētā sporta veidā. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Vingrošanas zāle
|
2
|
Tēmas
|
Lokanība kā fiziskā īpašiba un tās attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts
Spēt definēt un izskaidrot lokanību kā fizisku īpašību, analizēt tās izmantošanu izvēlētā sporta veidā. |
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Koordinācija kā fiziskā īpašība un tās attīstīšanas metodoloģija izvēlētā sporta veidā.
Apraksts
Spēt definēt un izskaidrot koordināciju kā fizisku īpašību, analizēt tās izmantošanu izvēlētā sporta veidā. |
|
Sporta inventāra sistematizēšana un pielietošana vispusīgā fiziskā sagatavotībā sportā.
Apraksts
Nosaukt, sistematizēt inventāru dažādos sporta veidos latviešu un angļu valodās. |
|
Spēka, ātruma, ātrumspēka, lokanības un koordinācijas vingrojumu/vingrinājumu terminoloģija angļu valodā.
Apraksts
Apzināt un pierakstīt vispusīgās fiziskās sagatavotības vingrojumus/vingrinājumus bez/ar inventāru angļu valodā. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Vingrošanas zāle
|
2
|
Tēmas
|
Koordinācija kā fiziskā īpašība un tās attīstīšanas metodoloģija izvēlētā sporta veidā.
Apraksts
Spēt definēt un izskaidrot koordināciju kā fizisku īpašību, analizēt tās izmantošanu izvēlētā sporta veidā. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Vingrošanas zāle
|
2
|
Tēmas
|
Koordinācija kā fiziskā īpašība un tās attīstīšanas metodoloģija izvēlētā sporta veidā.
Apraksts
Spēt definēt un izskaidrot koordināciju kā fizisku īpašību, analizēt tās izmantošanu izvēlētā sporta veidā. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Vingrošanas zāle
|
2
|
Tēmas
|
Koordinācija kā fiziskā īpašība un tās attīstīšanas metodoloģija izvēlētā sporta veidā.
Apraksts
Spēt definēt un izskaidrot koordināciju kā fizisku īpašību, analizēt tās izmantošanu izvēlētā sporta veidā. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Vingrošanas zāle
|
2
|
Tēmas
|
Sporta inventāra sistematizēšana un pielietošana vispusīgā fiziskā sagatavotībā sportā.
Apraksts
Nosaukt, sistematizēt inventāru dažādos sporta veidos latviešu un angļu valodās. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Vingrošanas zāle
|
2
|
Tēmas
|
Sporta inventāra sistematizēšana un pielietošana vispusīgā fiziskā sagatavotībā sportā.
Apraksts
Nosaukt, sistematizēt inventāru dažādos sporta veidos latviešu un angļu valodās. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Vingrošanas zāle
|
2
|
Tēmas
|
Sporta inventāra sistematizēšana un pielietošana vispusīgā fiziskā sagatavotībā sportā.
Apraksts
Nosaukt, sistematizēt inventāru dažādos sporta veidos latviešu un angļu valodās. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Vingrošanas zāle
|
2
|
Tēmas
|
Spēka, ātruma, ātrumspēka, lokanības un koordinācijas vingrojumu/vingrinājumu terminoloģija angļu valodā.
Apraksts
Apzināt un pierakstīt vispusīgās fiziskās sagatavotības vingrojumus/vingrinājumus bez/ar inventāru angļu valodā. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Vingrošanas zāle
|
2
|
Tēmas
|
Spēka, ātruma, ātrumspēka, lokanības un koordinācijas vingrojumu/vingrinājumu terminoloģija angļu valodā.
Apraksts
Apzināt un pierakstīt vispusīgās fiziskās sagatavotības vingrojumus/vingrinājumus bez/ar inventāru angļu valodā. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Vingrošanas zāle
|
2
|
Tēmas
|
Spēka, ātruma, ātrumspēka, lokanības un koordinācijas vingrojumu/vingrinājumu terminoloģija angļu valodā.
Apraksts
Apzināt un pierakstīt vispusīgās fiziskās sagatavotības vingrojumus/vingrinājumus bez/ar inventāru angļu valodā. |
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Spēks kā fiziskā īpašība un tā attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts
Spēt definēt un izskaidrot spēku kā fizisku īpašību; analizēt tā izmantošanu izvēlētā sporta veidā. |
|
Ātrums kā fiziskā īpašība un tā attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts
Spēt definēt un izskaidrot ātrumu kā fizisku īpašību; analizēt tā izmantošanu izvēlētā sporta veidā. |
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Ātrumpēks kā fiziskā īpašība un tā attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts
Spēt definēt un izskaidrot ātrumspēku kā fizisku īpašību; analizēt tā izmantošanu izvēlētā sporta veidā. |
|
Lokanība kā fiziskā īpašiba un tās attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts
Spēt definēt un izskaidrot lokanību kā fizisku īpašību, analizēt tās izmantošanu izvēlētā sporta veidā. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Vingrošanas zāle
|
2
|
Tēmas
|
Spēks kā fiziskā īpašība un tā attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts
Spēt definēt un izskaidrot spēku kā fizisku īpašību; analizēt tā izmantošanu izvēlētā sporta veidā. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Vingrošanas zāle
|
2
|
Tēmas
|
Spēks kā fiziskā īpašība un tā attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts
Spēt definēt un izskaidrot spēku kā fizisku īpašību; analizēt tā izmantošanu izvēlētā sporta veidā. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Sporta zāle
|
2
|
Tēmas
|
Ātrums kā fiziskā īpašība un tā attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts
Spēt definēt un izskaidrot ātrumu kā fizisku īpašību; analizēt tā izmantošanu izvēlētā sporta veidā. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Vingrošanas zāle
|
2
|
Tēmas
|
Ātrums kā fiziskā īpašība un tā attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts
Spēt definēt un izskaidrot ātrumu kā fizisku īpašību; analizēt tā izmantošanu izvēlētā sporta veidā. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Vingrošanas zāle
|
2
|
Tēmas
|
Ātrumpēks kā fiziskā īpašība un tā attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts
Spēt definēt un izskaidrot ātrumspēku kā fizisku īpašību; analizēt tā izmantošanu izvēlētā sporta veidā. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Vingrošanas zāle
|
2
|
Tēmas
|
Ātrumpēks kā fiziskā īpašība un tā attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts
Spēt definēt un izskaidrot ātrumspēku kā fizisku īpašību; analizēt tā izmantošanu izvēlētā sporta veidā. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Sporta zāle
|
2
|
Tēmas
|
Lokanība kā fiziskā īpašiba un tās attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts
Spēt definēt un izskaidrot lokanību kā fizisku īpašību, analizēt tās izmantošanu izvēlētā sporta veidā. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Sporta zāle
|
2
|
Tēmas
|
Lokanība kā fiziskā īpašiba un tās attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts
Spēt definēt un izskaidrot lokanību kā fizisku īpašību, analizēt tās izmantošanu izvēlētā sporta veidā. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Vingrošanas zāle
|
2
|
Tēmas
|
Lokanība kā fiziskā īpašiba un tās attīstīšanas metodoloģija sportā.
Apraksts
Spēt definēt un izskaidrot lokanību kā fizisku īpašību, analizēt tās izmantošanu izvēlētā sporta veidā. |
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Koordinācija kā fiziskā īpašība un tās attīstīšanas metodoloģija izvēlētā sporta veidā.
Apraksts
Spēt definēt un izskaidrot koordināciju kā fizisku īpašību, analizēt tās izmantošanu izvēlētā sporta veidā. |
|
Sporta inventāra sistematizēšana un pielietošana vispusīgā fiziskā sagatavotībā sportā.
Apraksts
Nosaukt, sistematizēt inventāru dažādos sporta veidos latviešu un angļu valodās. |
|
Spēka, ātruma, ātrumspēka, lokanības un koordinācijas vingrojumu/vingrinājumu terminoloģija angļu valodā.
Apraksts
Apzināt un pierakstīt vispusīgās fiziskās sagatavotības vingrojumus/vingrinājumus bez/ar inventāru angļu valodā. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Koordinācija kā fiziskā īpašība un tās attīstīšanas metodoloģija izvēlētā sporta veidā.
Apraksts
Spēt definēt un izskaidrot koordināciju kā fizisku īpašību, analizēt tās izmantošanu izvēlētā sporta veidā. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Sporta inventāra sistematizēšana un pielietošana vispusīgā fiziskā sagatavotībā sportā.
Apraksts
Nosaukt, sistematizēt inventāru dažādos sporta veidos latviešu un angļu valodās. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Sporta inventāra sistematizēšana un pielietošana vispusīgā fiziskā sagatavotībā sportā.
Apraksts
Nosaukt, sistematizēt inventāru dažādos sporta veidos latviešu un angļu valodās. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Spēka, ātruma, ātrumspēka, lokanības un koordinācijas vingrojumu/vingrinājumu terminoloģija angļu valodā.
Apraksts
Apzināt un pierakstīt vispusīgās fiziskās sagatavotības vingrojumus/vingrinājumus bez/ar inventāru angļu valodā. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Spēka, ātruma, ātrumspēka, lokanības un koordinācijas vingrojumu/vingrinājumu terminoloģija angļu valodā.
Apraksts
Apzināt un pierakstīt vispusīgās fiziskās sagatavotības vingrojumus/vingrinājumus bez/ar inventāru angļu valodā. |
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
Spēka, spēka izturības, ātrspēka un ātruma attīstīšanas fizioloģiskais pamatojums: mācību metodiskais līdzeklis LSPA studentiem. 2. daļa, 2023.
Treniņš visam ķermenim: fiziskā sagatavotība, spēks, lokanība, psiholoģiskā sagatavotība. 2006. (akcpetējams izdevums)
John Flagg. Foundational Strength. The Basics for Starting Training. 2016Piemērots angļu valodas plūsmai