Vertikālās integrācijas projekts 'Rehabilitācija: intervences, pakalpojumi, rezultāti'
Studiju kursa īstenotājs
Rīga, Anniņmuižas bulvāris 26a, rk@rsu.lv, +371 20271291
Par studiju kursu
Mērķis
Sniegt RSU studējošajiem zināšanas un prasmes pētniecības darba organizēšanā un realizācijā multidisciplināras un multiprofesionālas komandas veidā rehabilitācijas nozarē, saistībā ar dažādu medicīnisko tehnoloģiju izmantošanu, kompleksu rehabilitācijas pakalpojumu organizāciju un rezultātu novērtēšanu dažādos līmeņos, atbilstoši Starptautiskai funkcionēšanas klasifikācijai.
Priekšzināšanas
Savam studiju līmenim, profesijai un specializācijai atbilstošas vispārējas zināšanas un prasmes.
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.Studenti izpratīs pētījuma organizācijas principus
Dažādi pētījuma līmeņi
2.Pārzinās galvenos pētījuma posmus
Dažādi pētījuma līmeņi
3.Pārzinās galvenos pētnieciskās komunikācijas, diseminācijas un ekspluatācijas veidus pētniecībā
4.Pārzinās zinātniskas publikācijas sagatavošanas, iesniegšanas un peer-review procesu
Pētījuma sagatavošana publikācijai
Prasmes
1.Spēs definēt pētījuma problēmu
Pētījuma problēmas definēšana
2.Spēs uzstādīt pētījuma problēmai atbilstošu pētījuma mērķi, jautājumus un uzdevumus
Pētījuma mērķa, jautājumu un uzdevumu izstrāde
3.Spēs izstrādāt pētījuma pieteikumu, atbilstoši vispārpieņemtiem pētniecības standartiem
Pētījuma plāna izstrāde
4.Spēs sagatavot un prezentēt pētījuma plānu
Kompetences
1.Spēs plānot pētījumu, izvēloties atbilstošas pētījuma metodes
2.Studenti spēs komunicēt pētījumu un tā rezultātus
Pētījuma plāna prezentācija
3.Spēs strādāt multidisciplinārā komandā, apstrādājot informāciju, plānojot pētījumu un komunicējot to
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Pētījuma problēmas definēšana |
20,00% no gala vērtējuma
|
10 balles
|
|
2.
Pētījuma mērķa, jautājumu un uzdevumu izstrāde |
20,00% no gala vērtējuma
|
10 balles
|
|
3.
Pētījuma plāna izstrāde |
20,00% no gala vērtējuma
|
10 balles
|
|
4.
Pētījuma plāna prezentācija |
20,00% no gala vērtējuma
|
10 balles
|
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Dažādi pētījuma līmeņi |
10,00% no gala vērtējuma
|
Ieskaite
|
|
2.
Pētījuma sagatavošana publikācijai |
10,00% no gala vērtējuma
|
Ieskaite
|
Studiju kursa tēmu plāns
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
3
|
Tēmas
|
Pētījumu līmeņi
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
3
|
Tēmas
|
Rehabilitācijas katedrā veikto pētījumu saturs un norise
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
3
|
Tēmas
|
Kā definēt pētījuma problēmu?
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
3
|
Tēmas
|
Pētījuma mērķa, jautājumu un uzdevumu izstrāde
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
3
|
Tēmas
|
Pētnieciskās idejas formulēšana. Pētījuma pieteikuma izstrāde.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
3
|
Tēmas
|
Pētījuma komunikācija, diseminācija un eksploatācija
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
3
|
Tēmas
|
Pētījuma sagatavošana publicēšanai. Peer-review process.
|