Pieaugušo izglītība
Studiju kursa īstenotājs
LSPA, Brīvības gatve 333, Rīga, LV-1006
Par studiju kursu
Mērķis
Dot studentiem iespēju apgūt izglītības un izglītošanās procesa saturu, funkcijas un sākotnējās pētniecības prasmes šajā procesā.
Priekšzināšanas
Nav nepieciešamas.
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.Pārzinās pieaugušo izglītošanās procesa teorētiskos un praktiskos aspektus.
Prasmes
1.Spēs vadīt nodarbības pieaugušo auditorijai, pielietojot dažādus vadīšanas stilus.
Kompetences
1.Studējošie būs kompetenti pieaugušo izglītības praktiskajā īstenošanā un pētniecībā.
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Patstāvīgais darbs |
-
|
-
|
|
Gatavošanās semināriem; sagatavots uzdotais patstāvīgais darbs; literatūras studēšana; gatavošanās gala pārbaudījumam.
|
||
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Pārbaudījums |
-
|
-
|
|
Lai students iegūtu sekmīgu vērtējumu, jāizpilda diferencētās pārbaudījuma prasības:
- attieksme pret izglītošanos, attīstības dinamika, aktīva darbība semināros (30%);
- studenta veiktie patstāvīgie darbi (50%);
- studiju kursa rakstiskais gala pārbaudījums (20%).
|
||
Studiju kursa tēmu plāns
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Pieaugušo izglītības jēdziens, pieaugušo izglītības studiju kursa galvenā problēma un pretruna
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Pārmaiņas pieaugušo izglītības sistēmā 21.gadsimtā
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Pārmaiņas pieaugušo izglītības sistēmā 21.gadsimtā
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Pieaugušo izglītības funkcijas un pedagoģiskās mijiedarbības modeļi
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Pieaugušo izglītības funkcijas un pedagoģiskās mijiedarbības modeļi
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Pieaugušo nodarbību veidošanās likumsakarības. Hovards Gārdnera daudzveidīgo spēju teorija.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Pieaugušo nodarbību veidošanās likumsakarības. Hovards Gārdnera daudzveidīgo spēju teorija.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Droša rīcība dažādās situācijās un vidēs.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Droša rīcība dažādās situācijās un vidēs.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mūsdienu izglītības balsti
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mūsdienu izglītības balsti
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Pieaugušo izglītības jēdziens, pieaugušo izglītības studiju kursa galvenā problēma un pretruna
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Pārmaiņas pieaugušo izglītības sistēmā 21.gadsimtā
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Pieaugušo izglītības funkcijas un pedagoģiskās mijiedarbības modeļi
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Pieaugušo nodarbību veidošanās likumsakarības. Hovards Gārdnera daudzveidīgo spēju teorija.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Droša rīcība dažādās situācijās un vidēs.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mūsdienu izglītības balsti
|
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
Robert Robinson. Trivium 21c: Preparing Young People for the Future with Lessons From the Past. Independent Thinking Press, June 12, 2013.
Pedro De Bruyckere, Paul A. Kirschner, Casper D. Hulshof. Urban Myths about Learning and Education. 1st edition. Academic Press, March 18, 2015.