Veidlapa Nr. M-3 (8)
Studiju kursa apraksts

Pieaugušo izglītība

Studiju kursa pamatinformācija

Kursa kods
LSPA_012
Zinātnes nozare
Veselības un sporta zinātnes
Kredītpunkti (ECTS)
2,00
Mērķauditorija
Sporta treneris
LKI
6. līmenis
Studiju veids un forma
Pilna laika; Nepilna laika

Studiju kursa īstenotājs

Kursa vadītājs
Struktūrvienības vadītājs
Struktūrvienība
Sporta teorijas katedra
Kontaktinformācija

LSPA, Brīvības gatve 333, Rīga, LV-1006

Par studiju kursu

Mērķis

Dot studentiem iespēju apgūt izglītības un izglītošanās procesa saturu, funkcijas un sākotnējās pētniecības prasmes šajā procesā.

Priekšzināšanas

Nav nepieciešamas.

Studiju rezultāti

Zināšanas

1.Pārzinās pieaugušo izglītošanās procesa teorētiskos un praktiskos aspektus.

Prasmes

1.Spēs vadīt nodarbības pieaugušo auditorijai, pielietojot dažādus vadīšanas stilus.

Kompetences

1.Studējošie būs kompetenti pieaugušo izglītības praktiskajā īstenošanā un pētniecībā.

Vērtēšana

Patstāvīgais darbs

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Patstāvīgais darbs

-
-
Gatavošanās semināriem; sagatavots uzdotais patstāvīgais darbs; literatūras studēšana; gatavošanās gala pārbaudījumam.

Pārbaudījums

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Pārbaudījums

-
-
Lai students iegūtu sekmīgu vērtējumu, jāizpilda diferencētās pārbaudījuma prasības: - attieksme pret izglītošanos, attīstības dinamika, aktīva darbība semināros (30%); - studenta veiktie patstāvīgie darbi (50%); - studiju kursa rakstiskais gala pārbaudījums (20%).

Studiju kursa tēmu plāns

PILNA LAIKA
1. daļa
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Pieaugušo izglītības jēdziens, pieaugušo izglītības studiju kursa galvenā problēma un pretruna
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Pārmaiņas pieaugušo izglītības sistēmā 21.gadsimtā
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Pārmaiņas pieaugušo izglītības sistēmā 21.gadsimtā
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Pieaugušo izglītības funkcijas un pedagoģiskās mijiedarbības modeļi
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Pieaugušo izglītības funkcijas un pedagoģiskās mijiedarbības modeļi
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Pieaugušo nodarbību veidošanās likumsakarības. Hovards Gārdnera daudzveidīgo spēju teorija.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Pieaugušo nodarbību veidošanās likumsakarības. Hovards Gārdnera daudzveidīgo spēju teorija.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Droša rīcība dažādās situācijās un vidēs.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Droša rīcība dažādās situācijās un vidēs.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Mūsdienu izglītības balsti
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Mūsdienu izglītības balsti
Kopā kredītpunkti (ECTS):
2,00
Kontaktstundas:
22 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Eksāmens
NEPILNA LAIKA
1. daļa
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Pieaugušo izglītības jēdziens, pieaugušo izglītības studiju kursa galvenā problēma un pretruna
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Pārmaiņas pieaugušo izglītības sistēmā 21.gadsimtā
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Pieaugušo izglītības funkcijas un pedagoģiskās mijiedarbības modeļi
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Pieaugušo nodarbību veidošanās likumsakarības. Hovards Gārdnera daudzveidīgo spēju teorija.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Droša rīcība dažādās situācijās un vidēs.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Mūsdienu izglītības balsti
Kopā kredītpunkti (ECTS):
2,00
Kontaktstundas:
12 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Eksāmens

Bibliogrāfija

Obligātā literatūra

1.

Robert Robinson. Trivium 21c: Preparing Young People for the Future with Lessons From the Past. Independent Thinking Press, June 12, 2013.

2.

Pedro De Bruyckere, Paul A. Kirschner, Casper D. Hulshof. Urban Myths about Learning and Education. 1st edition. Academic Press, March 18, 2015.