Veidlapa Nr. M-3 (8)
Studiju kursa apraksts
Miega medicīna
Kursa kods
RBP_012
Zinātnes nozare
Klīniskā medicīna; Pediatrija
Kredītpunkti (ECTS)
3,00
Mērķauditorija
Ārstniecība
LKI
8. līmenis
Studiju kursa īstenotājs
Rezidentūras specialitāte
Specialitāte
Bērnu pneimonologs
Vadītājs
Elīna Aleksejeva
Kontaktinformācija
-
Par studiju kursu
Mērķis
Apgūt miega medicīnu, īpatnības bērniem, izmeklēšanas iespējas un terapijas principus.
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.Atpazīt miega traucējumus, zināt miega apnojas iemeslus, diagnostikas un terapijas principus.
Prasmes
1.Analizēt miega izmeklējumu rezultātus.
Kompetences
1.Izmantot iegūtās zināšanas un prasmes, lai veiktu augstu kvalificēta speciālista funkcijas un konsultētu pneimonoloģiskos pacientus ar iegūtām un iedzimtām plaušu un elpceļu slimībām jebkurā bērna vecumā.
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Patstāvīgais darbs |
-
|
-
|
|
Katra studiju kursa laikā tiek gatavoti referāti, klīniskie gadījumi, veidoti jaunākās literatūras apskati. Papildus semināriem, rezidenti veic pētniecisko un pedagoģisko darbu, kā arī apmeklē TIF organizētas problēmlekcijas par medicīnas un citu zinātņu starpdisciplīnu problēmām un teorijas pamatnostādnēm.
|
||
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Pārbaudījums |
-
|
-
|
|
Testa veidā ar 30 jautājumiem, daudzatbilžu varaintiem, 10 baļļu sistēmā.
|
||
Studiju kursa tēmu plāns
PILNA LAIKA
1. daļa
-
Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Specializētā telpa
|
Tēmas
|
Miega traucējumi un miega apnoja bērniem, iemesli, diagnostikas principi.
|
Kopā kredītpunkti (ECTS):
3,00
Semināru skaits:
1
Ilgums (nedēļās):
2
Gala pārbaudījums:
Eksāmens rezidentūrā (Teorija un prakse)
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
1.
Chernik V., et al. Kendig’s disorders of the respiratory tract in children. 9th Edition. Saunders Elsevier. 2019.
Papildu literatūra
1.
ERS Handbook of Paediatric Respiratory Medicine. 2nd Edition, Ernst Eber, 2018.