Veidlapa Nr. M-3 (8)
Studiju kursa apraksts

Kvantitatīvo un kvalitatīvo pētījumu metodoloģija

Studiju kursa pamatinformācija

Kursa kods
VPUPK_271
Zinātnes nozare
Psiholoģija; Vispārīgā psiholoģija
Kredītpunkti (ECTS)
3,00
Mērķauditorija
Psiholoģija
LKI
7. līmenis
Studiju veids un forma
Pilna laika

Studiju kursa īstenotājs

Kursa vadītājs
Struktūrvienības vadītājs
Struktūrvienība
Veselības psiholoģijas un pedagoģijas katedra
Kontaktinformācija

Rīga, Dzirciema iela 16, vppk@rsu.lv, +37167061587

Par studiju kursu

Mērķis

Padziļināt maģistrantu izpratni par pētniecību, pilnveidot viņu prasmi izveidot mūsdienu pētniecības principiem atbilstošu patstāvīga pētījuma projektu, demonstrējot spēju identificēt pētījuma problēmu vai tēmu, atbilstoši sabiedrībai nozīmīgām problēmām noteiktā psiholoģijas apakšnozarē, izplānot pētījuma norisi, izlasi un pētījuma metodes, izvirzīt pētījuma jautājumus vai hipotēzes, pamatojoties uz atbilstošiem literatūras avotiem, noformēt un prezentēt šo projektu.

Priekšzināšanas

Bakalaura līmeņa pieredze pētniecībā.

Studiju rezultāti

Zināšanas

1.Studējošie apraksta, analizē, salīdzina un skaidro kvantitatīva un kvalitatīva pētījuma dizainus, raksturo zinātniskā stipruma kritērijus.

2.Lieto pētniecības terminoloģiju.

3.Apraksta pētījuma projekta saturu un struktūru, proti, identificēto pētāmo problēmu vai pētījuma vispārējo tēmu, izvirzīto pētījuma jautājumu vai hipotēzi, izplānoto pētījuma norisi (procedūru), noteikto pētījuma izlasi un pētījumā izmantojamās metodes, kā arī analizē informāciju pēc kvalitatīvās pētniecības principiem.

Prasmes

1.Studējošie pielieto zināšanas, lai identificētu sabiedrībā aktuālas un būtiskas problēmas, kas būtu atbilstošas psiholoģijas zinātnes pētniecībai, un izvēlētos pētāmo problēmu vai pētījuma tēmu, izvirzītu pētījuma hipotēzes vai pētījuma jautājumus, atlasītu un kritiski izvērtētu atbilstošus informācijas avotus darba teorētiskā pamatojuma izveidei un metodoloģijas pamatojumam.

2.Izskaidro atšķirības starp kvantitatīvo un kvalitatīvo pētījumu, kā arī novērtē to stiprās puses un ierobežojumus.

3.Veido sava pētījuma projektu.

4.Piemēro zinātniskā pētījuma ētikas prasības savā projektā.

5.Prezentē un aizstāv pētījuma projektu. Prasmes prezentēt teorētiskā materiāla sintēzes un analīzes rezultātus un datu vākšanas un analīzes prasmes kvalitatīvajā pētniecībā.

Kompetences

1.Studējošie veido sava potenciālā pētījuma projektu, demonstrējot spēju identificēt pētāmo problēmu vai pētījuma vispārējo tēmu, izmantojot zināšanas un prasmes saistībā ar psiholoģijas pētniecības pamatprincipiem un, atbilstoši sabiedrībai nozīmīgām problēmām noteiktā psiholoģijas apakšnozarē, izplānot pētījuma norisi, izlasi un pētījuma metodes, izvirzīt pētījuma jautājumus vai hipotēzes, veidot literatūras apskatu, izvēlēties piemērotas pētījuma metodes, izvērtēt pētījuma projekta ierobežojumus un ievērot ētiskos principus.

Vērtēšana

Patstāvīgais darbs

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Patstāvīgais darbs

-
-

Patstāvīgi un sistemātiski, lasot norādītos literatūras avotus, nostiprināt lekcijās apgūto materiālu un sagatavoties kontroldarbam par metodoloģijas vispārīgiem jautājumiem.

2.

Patstāvīgais darbs

10,00% no gala vērtējuma
10 balles

Sagatavot MI izmantošanas uzdevumu.

3.

Uzdevums grupā

-
-

Sagatavot kvalitatīvo datu analīzes uzdevumu grupā.

4.

Prezentācija

-
-

Izveidot sava pētījuma projekta prezentāciju.

5.

Brīvprātīgais uzdevums

-
-

Izstrādāt brīvprātīgo uzdevumu/us, sniedzot atgriezenisko saiti par jaunajiem materiāliem.

6.

Anketa

-
-

Lai izvērtētu studiju kursa kvalitāti kopumā, studentam jāaizpilda studiju kursa novērtēšanas anketa Studējošo portālā.

Pārbaudījums

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Pārbaudījums

20,00% no gala vērtējuma
10 balles

Kontroldarbs par pētījuma metodoloģijas vispārīgajiem jautājumiem, kvantitatīvo un kvalitatīvo metodoloģiju – starpieskaite.

2.

Starpieskaite

10,00% no gala vērtējuma
10 balles

Uzdevums par kvalitatīvo pētījuma metodoloģiju (datu analīze) - starpieskaite.

3.

Pētījuma projekts

60,00% no gala vērtējuma
10 balles

Pēc trīs nokārtotām starpieskaitēm: sava pētījuma projekta izstrāde un prezentācija (60%).

Detalizētākus vērtēšanas apakškritērijus par katru no vērtēšanas kritēriju pamatsadaļām (trim starpieskaitēm un vienu eksāmenu) skat. kursa e-vidē pie katra starpieskaites un eksāmena instrukciju/prasību apraksta.

Studiju kursa tēmu plāns

PILNA LAIKA
1. daļa
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Cits
2

Tēmas

Ievadlekcija pētniecības metodoloģijā. Pētījuma tēmas izvēle un pētījuma process
Apraksts

Anotācija: Ievadlekcija pētniecības metodoloģijā. Pētījuma stratēģijas, to salīdzinājums pēc teorētiskajiem un praktiskajiem kritērijiem. Zinātnes filosofijas pamatjautājumi. Informācija par MI uzdevumiem. Informācija par pētījuma projekta sagatavošanu un prezentāciju. Informācija par brīvprātīgajiem uzdevumiem. Literatūra: Creswell, J. W. (2014). Research design: Qualitative, quantitative, and mixed methods approaches. London: SAGE Publications, Inc. Goodwin, C. J. (2016). Research in psychology: Methods and design (8th ed.). Hoboken, NJ: John Wiley & Sons. Mārtinsone, K., Pipere, A. (zin. red.). (2021). Zinātniskā darba metodoloģija: Starpdisciplināra perspektīva. Rīga: RSU. Robson, C. (2017) Real world research: A resource for users of social research methods in applied settings. Hoboken, NJ: John Wiley & Sons.

  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Cits
2

Tēmas

Ievadlekcija pētniecības metodoloģijā. Pētījuma tēmas izvēle un pētījuma process
Apraksts

Anotācija: Ievadlekcija pētniecības metodoloģijā. Pētījuma stratēģijas, to salīdzinājums pēc teorētiskajiem un praktiskajiem kritērijiem. Zinātnes filosofijas pamatjautājumi. Informācija par MI uzdevumiem. Informācija par pētījuma projekta sagatavošanu un prezentāciju. Informācija par brīvprātīgajiem uzdevumiem. Literatūra: Creswell, J. W. (2014). Research design: Qualitative, quantitative, and mixed methods approaches. London: SAGE Publications, Inc. Goodwin, C. J. (2016). Research in psychology: Methods and design (8th ed.). Hoboken, NJ: John Wiley & Sons. Mārtinsone, K., Pipere, A. (zin. red.). (2021). Zinātniskā darba metodoloģija: Starpdisciplināra perspektīva. Rīga: RSU. Robson, C. (2017) Real world research: A resource for users of social research methods in applied settings. Hoboken, NJ: John Wiley & Sons.

  1. Video lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Attālināti
E-studiju vide
2

Tēmas

Sistemātiskie pārskati un metaanalīze
Apraksts
Anotācija: Sistemātisko pārskatu veidi: naratīvs, darbības pārskats, sistemātiskais pārskats, metaanalīze. Sistemātiskā pārskata izveides soļi, atbilstošu pētījuma jautājumu definēšana un datu avoti. PRISMA vadlīnijas – ko tas nozīmē un kam pievērst uzmanību. Metaanalīzes veidi un veikšanas priekšnosacījumi. Literatūra: Creswell, J. W. (2018). Research design: Qualitative, quantitative, and mixed methods approaches. London: SAGE Publications, Inc. Goodwin, C. J. (2016). Research in psychology: Methods and design (8th ed.). Hoboken, NJ: John Wiley & Sons. Lawrence, W. N. (2014). Social research methods: Qualitative and quantitative approaches, 7th edition. London: Pearson. Mārtinsone, K., Pipere, A. (zin. red.). (2021). Zinātniskā darba metodoloģija: Starpdisciplināra perspektīva. Rīga: RSU.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Kvantitatīvie pētījuma dizaini un zinātniskais stiprums Refleksija par sistemātiskiem pārskatiem un metaanalīzi
Apraksts
Anotācija: Kvantitatīvie pētījuma dizaini. Pierādījumu hierarhija. Uz pierādījumiem balstītā prakse: priekšrocības un ierobežojumi. Refleksija par sistemātiskiem pārskatiem un metaanalīzi. Literatūra: Creswell, J. W. (2014). Research design: Qualitative, quantitative, and mixed methods approaches. London: SAGE Publications, Inc. Goodwin, C. J. (2016). Research in psychology: Methods and design (8th ed.). Hoboken, NJ: John Wiley & Sons. Lawrence, W. N. (2014). Social research methods: Qualitative and quantitative approaches, 7th edition. London: Pearson. Leavy, P. (2017). Research design: Quantitative, qualitative, mixed methods, arts-based, and community-based participatory research approaches. The Guilford Press. Mārtinsone, K., Pipere, A. (zin. red.). (2021). Zinātniskā darba metodoloģija: Starpdisciplināra perspektīva. Rīga: RSU. Millsap, R. E. & Maydeu-Olivares, A. (2011). The SAGE handbook of quantitative methods in psychology. Sage Ltd. Robson, C. (2017). Real-world research: A resource for users of social research methods in applied settings. Hoboken, NJ: John Wiley & Sons.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Kvantitatīvie pētījuma dizaini un zinātniskais stiprums Refleksija par sistemātiskiem pārskatiem un metaanalīzi
Apraksts
Anotācija: Kvantitatīvie pētījuma dizaini. Pierādījumu hierarhija. Uz pierādījumiem balstītā prakse: priekšrocības un ierobežojumi. Refleksija par sistemātiskiem pārskatiem un metaanalīzi. Literatūra: Creswell, J. W. (2014). Research design: Qualitative, quantitative, and mixed methods approaches. London: SAGE Publications, Inc. Goodwin, C. J. (2016). Research in psychology: Methods and design (8th ed.). Hoboken, NJ: John Wiley & Sons. Lawrence, W. N. (2014). Social research methods: Qualitative and quantitative approaches, 7th edition. London: Pearson. Leavy, P. (2017). Research design: Quantitative, qualitative, mixed methods, arts-based, and community-based participatory research approaches. The Guilford Press. Mārtinsone, K., Pipere, A. (zin. red.). (2021). Zinātniskā darba metodoloģija: Starpdisciplināra perspektīva. Rīga: RSU. Millsap, R. E. & Maydeu-Olivares, A. (2011). The SAGE handbook of quantitative methods in psychology. Sage Ltd. Robson, C. (2017). Real-world research: A resource for users of social research methods in applied settings. Hoboken, NJ: John Wiley & Sons.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Cits
2

Tēmas

Ievads kvalitatīvajā pētniecībā. Kvalitatīvu pētījumu dizaini un zinātniskais stiprums. Datu vākšanas metodes
Apraksts
Anotācija: Zinātnes filosofijas problemātika kvalitatīvās pētniecības kontekstā. Ievads kvalitatīvajā pētniecībā. Kvalitatīvu pētījumu dizaini (pamatotā teorija, etnogrāfija, fenomenoloģija, darbības pētījums u.c.). Zinātniskais stiprums kvalitatīvajā pētniecībā. Datu vākšanas metodes (novērošana, kvalitatīvās aptaujas, intervijas, fokusgrupas, dokumentu analīze, vizuālās metodes u.c.). Literatūra: Creswell, J. W. (2014). Research design: Qualitative, quantitative, and mixed methods approaches. London: SAGE Publications, Inc Creswell, J. W. (2018). Qualitative inquiry & research design choosing among 5 approaches (4th ed.). London: SAGE Publications, Inc. Denzin, N.K., Linkoln, Y. S. (ed. ). (2011). The SAGE handbook of qualitative research (4th ed.). London: SAGE Publications, Inc. Lawrence, W. N. (2014). Social research methods: Qualitative and quantitative approaches (7th ed.). London: Pearson. Leavy, P. (ed.). (2014). The Oxford handbook of qualitative research. Oxford University Press, NY. Leavy, P (2017). Research design: Quantitative, qualitative, mixed methods, arts-based, and community-based participatory research approaches. The Guilford Press. Mārtinsone, K., Pipere, A. (zin. red.). (2021). Zinātniskā darba metodoloģija: Starpdisciplināra perspektīva. Rīga: RSU. Willig, C., Stainton-Rogers, W. (ed.). (2017). The SAGE handbook of qualitative research in psychology (2nd ed.). Thousand Oaks, CA: Sage Publications.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Cits
2

Tēmas

Ievads kvalitatīvajā pētniecībā. Kvalitatīvu pētījumu dizaini un zinātniskais stiprums. Datu vākšanas metodes
Apraksts
Anotācija: Zinātnes filosofijas problemātika kvalitatīvās pētniecības kontekstā. Ievads kvalitatīvajā pētniecībā. Kvalitatīvu pētījumu dizaini (pamatotā teorija, etnogrāfija, fenomenoloģija, darbības pētījums u.c.). Zinātniskais stiprums kvalitatīvajā pētniecībā. Datu vākšanas metodes (novērošana, kvalitatīvās aptaujas, intervijas, fokusgrupas, dokumentu analīze, vizuālās metodes u.c.). Literatūra: Creswell, J. W. (2014). Research design: Qualitative, quantitative, and mixed methods approaches. London: SAGE Publications, Inc Creswell, J. W. (2018). Qualitative inquiry & research design choosing among 5 approaches (4th ed.). London: SAGE Publications, Inc. Denzin, N.K., Linkoln, Y. S. (ed. ). (2011). The SAGE handbook of qualitative research (4th ed.). London: SAGE Publications, Inc. Lawrence, W. N. (2014). Social research methods: Qualitative and quantitative approaches (7th ed.). London: Pearson. Leavy, P. (ed.). (2014). The Oxford handbook of qualitative research. Oxford University Press, NY. Leavy, P (2017). Research design: Quantitative, qualitative, mixed methods, arts-based, and community-based participatory research approaches. The Guilford Press. Mārtinsone, K., Pipere, A. (zin. red.). (2021). Zinātniskā darba metodoloģija: Starpdisciplināra perspektīva. Rīga: RSU. Willig, C., Stainton-Rogers, W. (ed.). (2017). The SAGE handbook of qualitative research in psychology (2nd ed.). Thousand Oaks, CA: Sage Publications.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Cits
2

Tēmas

Datu analīze kvalitatīvajā pētniecībā.
Apraksts
Anotācija: Vispārējs pārskats par datu analīzi kvalitatīvajā pētniecībā. Datu analīzes metodes (tematiskā analīze, kvalitatīvā kontentanalīze, naratīvā analīze, diskursīvā analīze, nepārtrauktā salīdzinošā analīze, interpretatīvā fenomenoloģiskā analīze u.c.). Informācija par praktisko uzdevumu kvalitatīvo datu analīzē MI uzdevumu rezultātu prezentācija un diskusija Literatūra: Denzin, N.K., Linkoln, Y. S. (ed. ). (2011). The SAGE handbook of qualitative research (4th ed.). London: SAGE Publications, Inc. Leavy, P. (ed.). (2014). The Oxford handbook of qualitative research. Oxford University Press, NY. Mārtinsone, K., Pipere, A. (zin. red.). (2021). Zinātniskā darba metodoloģija: Starpdisciplināra perspektīva. Rīga: RSU. Willig, C., Stainton-Rogers, W. (ed.). (2017). The SAGE handbook of qualitative research in psychology (2nd ed.). Thousand Oaks, CA: Sage Publications.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Cits
2

Tēmas

Datu analīze kvalitatīvajā pētniecībā.
Apraksts
Anotācija: Vispārējs pārskats par datu analīzi kvalitatīvajā pētniecībā. Datu analīzes metodes (tematiskā analīze, kvalitatīvā kontentanalīze, naratīvā analīze, diskursīvā analīze, nepārtrauktā salīdzinošā analīze, interpretatīvā fenomenoloģiskā analīze u.c.). Informācija par praktisko uzdevumu kvalitatīvo datu analīzē MI uzdevumu rezultātu prezentācija un diskusija Literatūra: Denzin, N.K., Linkoln, Y. S. (ed. ). (2011). The SAGE handbook of qualitative research (4th ed.). London: SAGE Publications, Inc. Leavy, P. (ed.). (2014). The Oxford handbook of qualitative research. Oxford University Press, NY. Mārtinsone, K., Pipere, A. (zin. red.). (2021). Zinātniskā darba metodoloģija: Starpdisciplināra perspektīva. Rīga: RSU. Willig, C., Stainton-Rogers, W. (ed.). (2017). The SAGE handbook of qualitative research in psychology (2nd ed.). Thousand Oaks, CA: Sage Publications.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Cits
2

Tēmas

Kontroldarbs (tests) par kvantitatīvā un kvalitatīvā pētījuma metodoloģiju
Apraksts

Anotācija: Testa jautājumi ir veidoti par pamatu izmantojot obligātās literatūras avotu sarakstā norādīto avotu: Mārtinsone, K. un Pipere A. (Zin. red.) Zinātniskās darbības metodoloģija: starpdisciplinārā perspektīva. Rīga RSU, 2021. Tests sastāv no 50 slēgtā tipa jautājumiem ar četriem atbilžu variantiem. Katram jautājumam ir tikai viena pareizā atbilde, kas atbilst augstāk minētajā literatūras avotā sniegtajam jēdzienu skaidrojumam. Testa pildīšanas laikā ir iespēja brīvi pārvietoties pa jautājumiem, atgriežoties un koriģējot iesniegtās atbildes. Par katru pareizu atbildi tiek piešķirts viens punkts, kas sistēmā tiek pārvērsts procentos, attiecīgi aprēķinot testā iegūto vērtējumu. Tests tiek ieskaitīts, ja ir sniegts vismaz 55% pareizo atbilžu. Testa pildīšanai paredzētais laiks - 60 minūtes, atļauts ir viens testa kārtošanas mēģinājums. Literatūra: Mārtinsone, K., Pipere, A. (zin. red.). (2021). Zinātniskā darba metodoloģija: Starpdisciplināra perspektīva. Rīga: RSU.

  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Cits
2

Tēmas

Pētījuma projekta prezentācija un diskusija
Apraksts
Anotācija: Sabiedrībā aktuālas un būtiskas problēmas, kas ir atbilstoša psiholoģijas zinātnes pētniecībai identifikācija, pētījuma problēmas vai pētījuma tēmas izvēle, pētījuma hipotēzes vai pētījuma jautājumu izvirzīšana, pētījuma norises (procedūras) plānošana, pētījuma izlases un pētījumā izmantojamā dizaina un metožu noteikšana. Literatūra: Denzin, N.K., Linkoln, Y. S. (ed. ). (2011). The SAGE handbook of qualitative research (4th ed.). London: SAGE Publications, Inc. Leavy, P. (ed.). (2014). The Oxford handbook of qualitative research. Oxford University Press, NY. Mārtinsone, K., Pipere, A. (zin. red.). (2021). Zinātniskā darba metodoloģija: Starpdisciplināra perspektīva. Rīga: RSU. Willig, C., Stainton-Rogers, W. (ed.). (2017). The SAGE handbook of qualitative research in psychology (2nd ed.). Thousand Oaks, CA: Sage Publications.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Cits
2

Tēmas

Pētījuma projekta prezentācija un diskusija
Apraksts
Anotācija: Sabiedrībā aktuālas un būtiskas problēmas, kas ir atbilstoša psiholoģijas zinātnes pētniecībai identifikācija, pētījuma problēmas vai pētījuma tēmas izvēle, pētījuma hipotēzes vai pētījuma jautājumu izvirzīšana, pētījuma norises (procedūras) plānošana, pētījuma izlases un pētījumā izmantojamā dizaina un metožu noteikšana. Literatūra: Denzin, N.K., Linkoln, Y. S. (ed. ). (2011). The SAGE handbook of qualitative research (4th ed.). London: SAGE Publications, Inc. Leavy, P. (ed.). (2014). The Oxford handbook of qualitative research. Oxford University Press, NY. Mārtinsone, K., Pipere, A. (zin. red.). (2021). Zinātniskā darba metodoloģija: Starpdisciplināra perspektīva. Rīga: RSU. Willig, C., Stainton-Rogers, W. (ed.). (2017). The SAGE handbook of qualitative research in psychology (2nd ed.). Thousand Oaks, CA: Sage Publications.
Kopā kredītpunkti (ECTS):
3,00
Kontaktstundas:
24 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Eksāmens

Bibliogrāfija

Obligātā literatūra

1.

Creswell, J. W. (2018). Research design: Qualitative, quantitative, and mixed methods approaches. London: SAGE Publications, Inc.

2.

Denzin, N.K., Linkoln, Y. S. (ed.). (2024). The SAGE handbook of qualitative research (6th ed.). London: SAGE Publications, Inc.

3.

Goodwin, C. J. (2018). Research in psychology: Methods and design (8th ed.). Hoboken, NJ: John Wiley & Sons.

4.

Mārtinsone, K. un Šneidere, K. (red.). (2020). Metodiskie norādījumi maģistra darbu izstrādei RSU psiholoģijas, mākslu terapijas un supervīzijas studiju programmās. Rīga: RSU.

5.

Mārtinsone, K., Pipere, A. (zin. red.). (2021). Zinātniskās darbības metodoloģija: Starpdisciplināra perspektīva. Rīga: RSU.

6.

Robson, C. (2017). Real world research: A resource for users of social research methods in applied settings. Hoboken, NJ: John Wiley & Sons.

Papildu literatūra

1.

Appelbaum, M., Cooper, H., Kline, R. B., Mayo-Wilson, E., et.al. (2018). Journal article reporting standards for quantitative research in psychology: The APA publications and communications board task force report.

2.

Becker, L. (2015). Writing successful reports and dissertations. London: SAGE Publications, Inc.

3.

Creswell, J. W. (2018). Qualitative inquiry & research design choosing among 5 approaches (4th ed.). London: SAGE Publications, Inc.

4.

Lawrence, W. N. (2014). Social research methods: Qualitative and quantitative Approaches, 7th edition. London: Pearson.

5.

Leavy, P. (ed.). (2014). The Oxford handbook of qualitative research. Oxford University Press, NY.

6.

Leavy, P (2022). Research design: Quantitative, qualitative, mixed methods, arts-based, and community-based participatory research approaches. The Guilford Press.

7.

Levitt, H.M., Bamberg, M., Creswell, J.W., et.al. (2018). Journal article reporting standards for qualitative primary, qualitative meta-analytic, and mixed methods research in psychology: The APA publications..

8.

Mārtinsone, K. un Pipere, A. (red.). (2019). Zinātniskā rakstīšana un pētījumu rezultātu izplatīšana. Rīga: RSU izdevniecība.

9.

Millsap, R. E. & Maydeu-Olivares, A. (2011). The SAGE handbook of quantitative methods in psychology. Sage Ltd.

10.

Vogt, W. P., Gardner. D. C., & Haeffele, L. M. (2012). When to use what research design. The Guilford Press.

11.

Willig, C., Stainton-Rogers, W. (ed.). (2017). The SAGE handbook of qualitative research in psychology (2nd ed.). Thousand Oaks, CA: Sage Publications.

Citi informācijas avoti

1.

Charmaz, H. (2024). Constructing grounded theory (Introducing qualitative methods series) (3rd ed.). SAGE Publications Ltd.

2.

Clandinin, D.J. (2022). Engaging in narrative inquiry. 2nd ed. London: Routledge.

3.

Creswell, J. W., & Plano Clark, V. L. (2017). Designing and conducting mixed methods research (3rd ed.). Sage.

4.

Fetterman, D. (2019). Ethnography: Step-by-step (Applied social research methods) (4th ed.). Sage.

5.

MacLin, K. (2020). Experimental design in psychology: A case approach (9th ed.). Routledge.

6.

McNiff, J. (2017). Action research: All you need to know. SAGE Publications Ltd.

7.

Menard, S. (2002). Longitudinal research (Quantitative applications in the social sciences) (2nd ed.). Sage.

8.

Pētniecības terminu skaidrojošā vārdnīca (zin. red. Mārtinsone, K., Pipere A.)

9.

Reichard, C. S. (2019). Quasi-experimentation: A guide to design and analysis (methodology in the social sciences). The Guilford Press.

10.

Tashakkori, A. M., Burke Johnson, R., & Teddlie, C. B. (2020). Foundations of mixed methods research: Integrating quantitative and qualitative approaches in the social and behavioral sciences (Applied social research methods) (2nd ed.). Sage.

11.

Turner, D. W. (2010). Qualitative interview design: A practical guide for novice investigators. The Qualitative Report, 15(3), 754-760.

12.

Vagle, M. D. (2018). Crafting phenomenological research (2nd ed.). Routledge.

13.

Pētījumi datu bāzēs, atbilstoši izvēlētajai projekta tēmai psiholoģijā.

14.

Mākslīgā intelekta rīks Scopus AI (RSU abonēts uz visu 2025. gadu)