Reklāma masu komunikācijas procesos
Studiju kursa īstenotājs
Dzirciema iela 16, Rīga, szf@rsu.lv
Par studiju kursu
Mērķis
Priekšzināšanas
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.Kursa apguves rezultātā studējošie iegūst padziļinātu izpratni par reklāmas attīstības īpatnībām, par reklāmas pētījumu virzieniem; par reklāmas efektiem un to ietekmes likumsakarībām, par reklāmas aktualitātēm Latvijā.
Prasmes
1.Kursa apguves rezultātā studējošie analizē reklāmas efektus, reklāmas izpausmes salīdzinājumā ar citām komunikācijas formām; prognozē reklāmas ietekmes sekas, reklāmas regulācijas nepieciešamību saistībā ar sabiedrības demokrātijas līmeņa analīzi.
Kompetences
1.Kursa apguves rezultātā studējošie, izprotot reklāmas komunikācijas būtību, veido reklāmas stratēģiju un analizē reklāmu.
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Patstāvīgais darbs |
-
|
-
|
|
Literatūras studijas, praktiskie uzdevumi, referāts. Studiju kursa noslēgumā studējošie izstrādā praktisko darbu, par kura rezultātiem uzraksta referātu, ko arī prezentē auditorijas priekšā.
|
||
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Pārbaudījums |
-
|
-
|
|
Reklāmas analīze, referāts.
|
||
Studiju kursa tēmu plāns
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Kas ir reklāma. Definīcija, vēsture un reklāmas pamati.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Kas ir reklāma. Definīcija, vēsture un reklāmas pamati.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Komunikācijas mērķu noteikšana.
Reklāmas plānošana. Zīmola plānošana.
Produkta tēla, reklamēšanas dzīves ceļš. Pozicionēšana, targetēšana.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Komunikācijas mērķu noteikšana.
Reklāmas plānošana. Zīmola plānošana.
Produkta tēla, reklamēšanas dzīves ceļš. Pozicionēšana, targetēšana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mediju plāna veidošana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mediju plāna veidošana.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Sporta mārketings.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Humors, slavenības, emocijas un reklāma.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Kultūra un reklāma.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Reklāma, mārketings un ētika globālā kontekstā.
|
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
Lane W.R., King K.W., Russell J.T., Kleppner's advertising procedure. 16th ed. - Upper Saddle River : Pearson Education International, 2005
More advertising worldwide / Ed. by Kloss I. - Berlin : Springer, 2002
Jefkins F., Advertising. 3rd ed. - London : Pitman, 1994
Percy L., Rossiter J.R., Elliott R., Strategic advertising management. - Oxford : Oxford University Press, 2001
Ries A., Ries L., The fall of advertising and the rise of PR. - New York : HarperBusiness, 2002
The advertising business : operations, creativity, media planning, integrated communications / Ed. by Jones J.Ph. - Thousand Oaks : Sage Publications, 1999
Hackley C., Advertising and promotion : communicating brants. - London : Sage, 2005
Olinss V., Par zīmolu. – Rīga : Neputns, 2005
Zyman S., Brott A., The end of advertising as we know it. – Hoboken, New Jersey : John Wiley & Sons, Inc.,
Zyman S., The end of marketing as we know it. - London : HarperCollins Business, 2000