Veidlapa Nr. M-3 (8)
Studiju kursa apraksts

Medicīniskā rehabilitācija un komandas darbs

Studiju kursa pamatinformācija

Kursa kods
REK_109
Zinātnes nozare
Klīniskā medicīna; Veselības aprūpes zinātne
Kredītpunkti (ECTS)
3,00
Mērķauditorija
Psiholoģija
LKI
7. līmenis
Studiju veids un forma
Pilna laika

Studiju kursa īstenotājs

Kursa vadītājs
Struktūrvienības vadītājs
Struktūrvienība
Rehabilitācijas katedra
Kontaktinformācija

Rīga, Anniņmuižas bulvāris 26a, rk@rsu.lv, +371 20271291

Par studiju kursu

Mērķis

Attīstīt izpratni par mūsdienīgu - holistisku skatījumu uz cilvēka veselības jautājumiem; sekmēt visaptverošu izpratni par medicīniskas rehabilitācijas mērķiem, uzdevumiem un praktisko lietošanu medicīniskā un sociālā aspektā; attīstīt izpratni par multiprofesionālas komandas darbu; radīt iespēju pielietot iegūtās zināšanas praksē, mentora pārraudzībā veicot klientu / pacientu izvērtēšanu.

Priekšzināšanas

Anatomijā, fizioloģijā un profesionālajā darbībā.

Studiju rezultāti

Zināšanas

1.Studenti izprot, prot nosaukt un aprakstīt rehabilitācijas mērķus, un uzdevumus, spēj raksturot komandas darba principus un aprakstīt cilvēka funkcionēšanu.

Prasmes

1.Studējošie pielieto praksē funkcionālos mērījumus, izvirza sava darba mērķus komandā.

Kompetences

1.Studējošie izvērtē pacienta/ klienta veselības stāvokli, grūtības un refleksus, funkcionēšanas ierobežojumus, izvirza rehabilitācijas mērķus un izveido plānu darbam komandā.

Vērtēšana

Patstāvīgais darbs

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Patstāvīgais darbs

-
-
Nostiprināt lekciju materiālu, lasot norādītos avotus un aktīvi piedaloties praktiskajās nodarbībās; veikt funkcionālos mērījumus; sagatavot profesionālās darba plānu komandā.

Pārbaudījums

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Pārbaudījums

-
-
Ieskaite par rehabilitācijas pamata jautājumiem, veikti funkcionālie mērījumi, izvirzīti profesionālās darbības mērķi komandas darbā.

Studiju kursa tēmu plāns

PILNA LAIKA
1. daļa
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Medicīniskā rehabilitācija un komandas darbs
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Medicīniskā rehabilitācija un komandas darbs
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Medicīniskā rehabilitācija un komandas darbs
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Medicīniskā rehabilitācija un komandas darbs
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Medicīniskā rehabilitācija un komandas darbs
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Medicīniskā rehabilitācija un komandas darbs
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Medicīniskā rehabilitācija un komandas darbs
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Medicīniskā rehabilitācija un komandas darbs
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Medicīniskā rehabilitācija un komandas darbs
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Medicīniskā rehabilitācija un komandas darbs
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Medicīniskā rehabilitācija un komandas darbs
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Medicīniskā rehabilitācija un komandas darbs
Kopā kredītpunkti (ECTS):
3,00
Kontaktstundas:
24 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Eksāmens (Rakstisks)

Bibliogrāfija

Obligātā literatūra

1.

Aberberga-Augškalne, L. (2008). Fizioloģija rehabilitologiem un veselības sporta speciālistiem. Rīga.

2.

Barnes, P., Ward, A. (2005). Handbook of Rehabilitation Medicine.

3.

Pasaules Veselības Organizācija (2001). Starptautiska funkcionēšanas, nespējas un veselības klasifikācija.

Citi informācijas avoti

1.

Journal of Rehabilitation Medicine

2.

Archives of Physical Medicine and Rehabilitation