Veidlapa Nr. M-3 (8)
Studiju kursa apraksts
Akadēmiskā prakse sociālā darba speciālistu sagatavošanā
Kursa kods
LUSDK_270
Zinātnes nozare
Augstskolas pedagoģija; Izglītības zinātnes
Kredītpunkti (ECTS)
3,00
Mērķauditorija
Sociālā labklājība un sociālais darbs
LKI
7. līmenis
Studiju veids un forma
Pilna laika; Nepilna laika
Studiju kursa īstenotājs
Struktūrvienība
Rehabilitācijas katedra
Kontaktinformācija
Rīga, Anniņmuižas bulvāris 26a, socdk@rsu.lv, +371 67061575
Par studiju kursu
Mērķis
Veicināt studējošo izpratni par pedagoģiskā procesa norisi un pilnveidot akadēmiskās kompetences.
Priekšzināšanas
Zināšanas pedagoģijā, attīstības, saskarsmes un sociālajā psiholoģijā, sarunu vadīšanā.
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.Studiju kursa apguves rezultātā studējošie spēs: • klasificēt un secīgi sakārtot nepieciešamos materiālus; • definēt komunikācijas ar auditoriju veidošanas principus.
Prasmes
1.Kursu beidzot studējošie pratīs: • demonstrēt pedagoģiskās kompetences; • izstrādāt lekcijas/nodarbības plānu; • sagatavot nepieciešamos materiālus; • veidot kontaktu ar auditoriju; • izmantot audiovizuālos līdzekļus.
Kompetences
1.Sagatavos un novadīs konkrētā auditorijā lekciju par noteiktu tēmu.
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Patstāvīgais darbs |
-
|
-
|
|
Literatūras studijas, teorētiskā materiāla izpēte un atlase. Lekcijas tēmas izvēle, satura un prezentācijas veidošana.
|
||
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Pārbaudījums |
-
|
-
|
|
2.
Pārbaudījums |
-
|
-
|
|
Pārbaudes metode: iesniegta prakses dokumentācija ar prakses vadītāja vērtējumu un lekcijas/nodarbības satura izklāsts.
|
||
Studiju kursa tēmu plāns
PILNA LAIKA
1. daļa
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Kontakta ar auditoriju veidošana. Auditorijas ieinteresēšana par doto tēmu. Mērķu un uzdevumu lekcijas tēmai izvirzīšana. Zināšanu par doto tēmu demonstrēšana. Audiovizuālo līdzekļu un uzskates materiālu izmantošana. Interaktīvo metožu iekļaušana lekcijā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Kontakta ar auditoriju veidošana. Auditorijas ieinteresēšana par doto tēmu. Mērķu un uzdevumu lekcijas tēmai izvirzīšana. Zināšanu par doto tēmu demonstrēšana. Audiovizuālo līdzekļu un uzskates materiālu izmantošana. Interaktīvo metožu iekļaušana lekcijā.
|
Kopā kredītpunkti (ECTS):
3,00
Kontaktstundas:
4 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Atskaite (Prakse)
NEPILNA LAIKA
1. daļa
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Kontakta ar auditoriju veidošana. Auditorijas ieinteresēšana par doto tēmu. Mērķu un uzdevumu lekcijas tēmai izvirzīšana. Zināšanu par doto tēmu demonstrēšana. Audiovizuālo līdzekļu un uzskates materiālu izmantošana. Interaktīvo metožu iekļaušana lekcijā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Kontakta ar auditoriju veidošana. Auditorijas ieinteresēšana par doto tēmu. Mērķu un uzdevumu lekcijas tēmai izvirzīšana. Zināšanu par doto tēmu demonstrēšana. Audiovizuālo līdzekļu un uzskates materiālu izmantošana. Interaktīvo metožu iekļaušana lekcijā.
|
Kopā kredītpunkti (ECTS):
3,00
Kontaktstundas:
4 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Atskaite (Prakse)
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
1.
Atbilstoša studenta izvēlētajai prakses vietai, mērķauditorijai un tēmai