Veidlapa Nr. M-3 (8)
Studiju kursa apraksts

Akadēmiskā prakse sociālā darba speciālistu sagatavošanā

Studiju kursa pamatinformācija

Kursa kods
LUSDK_270
Zinātnes nozare
Augstskolas pedagoģija; Izglītības zinātnes
Kredītpunkti (ECTS)
3,00
Mērķauditorija
Sociālā labklājība un sociālais darbs
LKI
7. līmenis
Studiju veids un forma
Pilna laika; Nepilna laika

Studiju kursa īstenotājs

Kursa vadītājs
Struktūrvienības vadītājs
Struktūrvienība
Rehabilitācijas katedra
Kontaktinformācija

Rīga, Anniņmuižas bulvāris 26a, socdk@rsu.lv, +371 67061575

Par studiju kursu

Mērķis

Veicināt studējošo izpratni par pedagoģiskā procesa norisi un pilnveidot akadēmiskās kompetences.

Priekšzināšanas

Zināšanas pedagoģijā, attīstības, saskarsmes un sociālajā psiholoģijā, sarunu vadīšanā.

Studiju rezultāti

Zināšanas

1.Studiju kursa apguves rezultātā studējošie spēs: • klasificēt un secīgi sakārtot nepieciešamos materiālus; • definēt komunikācijas ar auditoriju veidošanas principus.

Prasmes

1.Kursu beidzot studējošie pratīs: • demonstrēt pedagoģiskās kompetences; • izstrādāt lekcijas/nodarbības plānu; • sagatavot nepieciešamos materiālus; • veidot kontaktu ar auditoriju; • izmantot audiovizuālos līdzekļus.

Kompetences

1.Sagatavos un novadīs konkrētā auditorijā lekciju par noteiktu tēmu.

Vērtēšana

Patstāvīgais darbs

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Patstāvīgais darbs

-
-
Literatūras studijas, teorētiskā materiāla izpēte un atlase. Lekcijas tēmas izvēle, satura un prezentācijas veidošana.

Pārbaudījums

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Pārbaudījums

-
-
2.

Pārbaudījums

-
-
Pārbaudes metode: iesniegta prakses dokumentācija ar prakses vadītāja vērtējumu un lekcijas/nodarbības satura izklāsts.

Studiju kursa tēmu plāns

PILNA LAIKA
1. daļa
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Kontakta ar auditoriju veidošana. Auditorijas ieinteresēšana par doto tēmu. Mērķu un uzdevumu lekcijas tēmai izvirzīšana. Zināšanu par doto tēmu demonstrēšana. Audiovizuālo līdzekļu un uzskates materiālu izmantošana. Interaktīvo metožu iekļaušana lekcijā.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Kontakta ar auditoriju veidošana. Auditorijas ieinteresēšana par doto tēmu. Mērķu un uzdevumu lekcijas tēmai izvirzīšana. Zināšanu par doto tēmu demonstrēšana. Audiovizuālo līdzekļu un uzskates materiālu izmantošana. Interaktīvo metožu iekļaušana lekcijā.
Kopā kredītpunkti (ECTS):
3,00
Kontaktstundas:
4 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Atskaite (Prakse)
NEPILNA LAIKA
1. daļa
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Kontakta ar auditoriju veidošana. Auditorijas ieinteresēšana par doto tēmu. Mērķu un uzdevumu lekcijas tēmai izvirzīšana. Zināšanu par doto tēmu demonstrēšana. Audiovizuālo līdzekļu un uzskates materiālu izmantošana. Interaktīvo metožu iekļaušana lekcijā.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Kontakta ar auditoriju veidošana. Auditorijas ieinteresēšana par doto tēmu. Mērķu un uzdevumu lekcijas tēmai izvirzīšana. Zināšanu par doto tēmu demonstrēšana. Audiovizuālo līdzekļu un uzskates materiālu izmantošana. Interaktīvo metožu iekļaušana lekcijā.
Kopā kredītpunkti (ECTS):
3,00
Kontaktstundas:
4 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Atskaite (Prakse)

Bibliogrāfija

Obligātā literatūra

1.

Atbilstoša studenta izvēlētajai prakses vietai, mērķauditorijai un tēmai