Veidlapa Nr. M-3 (8)
Studiju kursa apraksts

Projektu izstrāde

Studiju kursa pamatinformācija

Kursa kods
LSPA_185
Zinātnes nozare
Veselības un sporta zinātnes
Kredītpunkti (ECTS)
2,00
Mērķauditorija
Rehabilitācija; Sporta treneris
LKI
6. līmenis
Studiju veids un forma
Pilna laika; Nepilna laika

Studiju kursa īstenotājs

Kursa vadītājs
Struktūrvienības vadītājs
Struktūrvienība
Sporta teorijas katedra
Kontaktinformācija

LSPA, Brīvības gatve 333, Rīga, LV-1006

Par studiju kursu

Mērķis

Apgūt teorētiskas zināšanas un attīstīt praktiskās iemaņas projektu vadīšanā, lai spētu izstrādāt un vadīt projektus veselības veicināšanā un aktivitāšu plānošanā.

Priekšzināšanas

Vidējās vispārējās izglītības zināšanas sociālo zinību jomā.

Studiju rezultāti

Zināšanas

1.Demonstrē projektu vadības kā akadēmiskas disciplīnas raksturīgās pamata zināšanas, kas izpaužas caur izpratni par projektu vadības uzbūvi, pētījumu virzieniem un tās elementiem. Kritiska izpratne par šīs zinātnes augstākajiem sasniegumiem – projekta spriedzes trijstūri un tā ietekmi uz mūsdienu uzņēmējdarbību. Demonstrē svarīgāko jēdzienu un likumsakarību izpratni – projekta un projektu vadības jēdzienu, projekta dzīves ciklu. Izprot likumsakarības, spēj brīvi diskutēt par projekta vadības zināšanu un iemaņu izmantošanu dažādās nozarēs.

Prasmes

1.Sasaista šā studiju kursā iegūtās zināšanas ar iepriekš mācīto un integrē tās vienotā darbā ar savu mērķi un rezultātiem. Students spēj kritiski novērtēt situāciju un ģenerēt situācijai atbilstīgu ideju, izvēlēties tai atbilstīgu stratēģiju un veikt finanšu plūsmas plānošanu, saistot to ar pašreizējo situāciju.

Kompetences

1.Pēc studiju kursa apguves, studenti spēj patstāvīgi izstrādāt pieteikumu projekta īstenošanai nepieciešamā finansējuma piesaistīšanai.

Vērtēšana

Patstāvīgais darbs

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Patstāvīgais darbs

-
-
Lekcijas un semināri, praktiskie darbi, patstāvīgās studijas un grupu darbs. Patstāvīgās studijas – ir akadēmijas studiju procesa obligāta sastāvdaļa, studenta patstāvīgs darbs studiju kursa ietvaros, kura apjoms atbilst studiju kursa kredītpunktiem. Tas ietver sevī obligātās un papildus literatūras studijas, kārtējo pārbaudījumu izpildi, gatavošanos nodarbībām, semināriem, kontroldarbiem un noslēguma pārbaudījumiem u.c. darba veidiem, atbilstoši studiju kursa aprakstam.

Pārbaudījums

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Pārbaudījums

-
-
Lai students iegūtu sekmīgu vērtējumu, diferencētās ieskaites prasības: attieksme pret izglītošanos, attīstības dinamika (50%); studenta veiktie patstāvīgie darbi (50%). Vērtējumu ballēs students saņem apkopojot noteikto punktu skaitu, novērtējot zināšanas, prasmes un kompetences atsevišķu uzdevumu izpildē (patstāvīgie darbi, produktīva darbība seminārā, pārbaudījums), attieksmi un individuālās attīstības dinamiku.

Studiju kursa tēmu plāns

PILNA LAIKA
1. daļa
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Projekta attīstības un vadīšanas fāzes un to norises raksturojums
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Projekta definēšana
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Projekta definēšana
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Projekts, tā būtība un raksturojums
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Projekta finansēšana
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Projekta finansēšana
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Projekta vadīšanas instrumenta – datorprogrammu izmantošana
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Projekta organizācijas pamatprincipi
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Projekta vadītāja funkcijas un loma projekta izstrādes un ieviešanas procesā
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Projekta vadītāja funkcijas un loma projekta izstrādes un ieviešanas procesā
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Projekta attīstības un vadīšanas fāzes un to norises raksturojums
Kopā kredītpunkti (ECTS):
2,00
Kontaktstundas:
22 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Eksāmens
NEPILNA LAIKA
1. daļa
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Projekta attīstības un vadīšanas fāzes un to norises raksturojums
Kopā kredītpunkti (ECTS):
2,00
Kontaktstundas:
12 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Eksāmens

Bibliogrāfija

Obligātā literatūra

1.

1) Baguley P. (1999). Project management. USA.

2.

2) Džounss R. (2008). Projektu vadības pamati. Lietišķšas Informācijas Diensts, SIA, Rīga.

3.

3) Geipele I., Tambovceva T. (2004). Projektu vadīšana.Valters un Rapa, Rīga.

4.

4) Hanss D. Litke., Ilonka Kunova. (2003). Projektu vadība.- Rīga: Balta eko.

5.

5) Ilmete Ž., (1999). Projektu vadīšana. – Rīga: LU PMC.

6.

6) Kalve I. (2005). Apseglot pārmaiņu vējus. Biznesa augstskola „Turība”, Rīga.

7.

7) Kerzner H. (1997). Project management. – John Wiley Sons LTD.

8.

8) Lūiss Džeimss P. (1997). Projektu vadīšanas pamati. Rīga.

9.

9) Reiters V. (2004). Kailā patiesība par projektu menedžmentu. Rīga, Vaidelote.

10.

10) Rusell L. (2015). Project management for trainers. Alexandria:ATD Press.

11.

11) Spinner M. P. (1997). Project management principles and practicies. USA.

12.

12) Uzulāns J. (2007). Projektu vadīšana mūsdienu apstākļos. Rīga.

13.

13) Zommers J. (2000). Datorizēta projektu vadīšana, programma Microsoft Project. Rīga: Biznesa augstskola „Turība”.

Papildu literatūra

1.

1) Forands I. (1994). Personālvadība. - Rīga.

2.

2) Forands I. (2006). Biznesa vadības tehnoloģijas. - Rīga, Latvijas Izglītības fonds.

3.

3) Heller Robert. (2001). Management for exellence. - England, Dorling Kindersley.