Zinātniskā darba metodoloģijas semināri
Studiju kursa īstenotājs
Dzirciema iela 16, Rīga, szf@rsu.lv
Par studiju kursu
Mērķis
Priekšzināšanas
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.zināšanas un padziļināta izpratne par zinātniskās darbības pamatprincipiem, pētniecības būtību.
Prasmes
1.attīstīs pētnieciskā darba un rezultātu pasniegšanas prasmes Studenti pilnveidos kritiskās domāšanas un attīstīs patstāvīgā darba prasmes.
Kompetences
1.patstāvīgi plānot, strukturēt un izstrādāt zinātnisko darbu.
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Patstāvīgais darbs |
-
|
-
|
|
līdzdalība semināros, praktiskie darbi un maģistra darba izstrādes procesa un rezultātu apspriešana.
|
||
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Pārbaudījums |
-
|
-
|
|
Ieskaiti saņem studenti, kas izpildījuši visu semināru uzdevumus un maģistra darba priekšaizstāvēšanā saņēmuši pozitīvu vērtējumu.
|
||
Studiju kursa tēmu plāns
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Zinātniskās pētniecības būtība Pētījuma problēmas izvēle.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Zinātniskās pētniecības būtība Pētījuma problēmas izvēle.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Literatūras atlase. bibliogrāfijas noformēšana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Literatūras atlase. bibliogrāfijas noformēšana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Darba struktūra. Darba saturs, forma.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Darba struktūra. Darba saturs, forma.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Maģistra darba problēmas pamatojums un teorētiskās daļas izstrāde
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Maģistra darba problēmas pamatojums un teorētiskās daļas izstrāde
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Maģistra darba metodoloģijas pamatojums un empīriskās daļas izstrāde
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Maģistra darba metodoloģijas pamatojums un empīriskās daļas izstrāde
|
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
Fraibairn, G.J., Winch C. (2003) Reading, WritingandReasoning. A Guidefor Students. 2nded. - Maidenhead, Philadelphia: OpenUniversityPress
Kristapsone S. (2008) Zinātniskā pētniecība studiju procesā. - Rīga: BA “Turība”
Neuman, W.L. (2000) SocialResearchMethods. QualitativeandQuantitativeAproaches. 4thedition. - Boston, London: AllynandBacon.
Pugh, R. and N. Thompson. (1995) Esseycraft. - Wrexham: Prospects.
Papildu literatūra
Eko U. (2006) Kā uzrakstīt diplomdarbu. Humanitārās zinātnes. – Rīga: Jāņa Rozes apgāds.
Toulmin, S. (2003) UsesofArgument. – CambridgeUniversityPress.
Citi informācijas avoti
AdviceonAcademicWriting. http://www.utoronto.ca/writing/advise.html
LearningREcourses: AcademicWriting. http://www.jcu.edu.au/studying/services/studyskills/essay/