Veidlapa Nr. M-3 (8)
Studiju kursa apraksts

Kvalitātes vadība

Studiju kursa pamatinformācija

Kursa kods
LUSDK_055
Zinātnes nozare
Sociālā politika un sociālā darba organizācija; Socioloģija un sociālais darbs
Kredītpunkti (ECTS)
3,00
Mērķauditorija
Sociālā labklājība un sociālais darbs
LKI
7. līmenis
Studiju veids un forma
Pilna laika; Nepilna laika

Studiju kursa īstenotājs

Kursa vadītājs
Struktūrvienības vadītājs
Struktūrvienība
Rehabilitācijas katedra
Kontaktinformācija

Rīga, Anniņmuižas bulvāris 26a, socdk@rsu.lv, +371 67061575

Par studiju kursu

Mērķis

Iepazīstināt maģistrantus ar teorētiskajām un praktiskajām kvalitātes vadības sistēmām un standartiem pakalpojumu kvalitātes nodrošināšanai sociālo pakalpojumu sniedzēju institūcijās.

Priekšzināšanas

Priekšzināšanas menedžmentā.

Studiju rezultāti

Zināšanas

1.Maģistranti izprot jēdzienu kvalitātes vadība, zina kvalitātes vadības sistēmas un to izmantošanas iespējas sociālo pakalpojumu jomā.

Prasmes

1.Maģistranti prot izvēlēties atbilstošas kvalitātes vadības sistēmas sociālo pakalpojumu kvalitātes procesa nodrošināšanai. izvērtēt dažādas kvalitātes vadība sistēma - to priekšrocības un trūkumus; prot strādāt komandā/grupā; prot novērtēt sava darba rezultātus, motivēt darbiniekus; pilnveidot un kritizēt jaunas idejas; • klausīties, skatīties un lasīt ar radošu attieksmi; • radoši strukturēt savu darbu.

Kompetences

1.Spēj novērtēt un izvēlēties vadīt komandas/darba grupas darbu, analizēt, sistematizēt un integrēt iegūto informāciju; spēj vadīt darbu; izvērtēt kontroles procesu; pamatot kvalitātes vadības nepieciešamību, pielietot kvalitātes vadības metodes.

Vērtēšana

Patstāvīgais darbs

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Patstāvīgais darbs

-
-
Literatūras studijas, teorētiskā materiāla izpēte un atlase. Līdzdalība lekcijās, nodarbībās, aktīva dalība semināros. Piedalīšanās grupu darbos. Refleksija.

Pārbaudījums

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Pārbaudījums

-
-
2.

Pārbaudījums

-
-
Aktīva dalība lekcijās 25%, lekciju un nodarbību apmeklējums - 25%, pārbaudes darbu izpilde - eksāmena praktiskā darba sagatavošana un prezentācija seminārā - 50%.

Studiju kursa tēmu plāns

PILNA LAIKA
1. daļa
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Kvalitātes vadības principi un sistēmas
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Kvalitātes vadības sistēmu izmantošana sociālo pakalpojumu jomā
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Prakses vieta
2

Tēmas

Kvalitātes vadības sistēmu izmantošana sociālo pakalpojumu jomā
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Kvalitātes vadības sistēmu izveidošana, ieviešana un uzturēšana
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Kvalitātes vadības sistēmu izveidošana, ieviešana un uzturēšana
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Kvalitātes vadības sistēmu izveidošana, ieviešana un uzturēšana
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Socialo pakalpojumu sniedzēju pašnovertejuma metodika
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Socialo pakalpojumu sniedzēju pašnovertejuma metodika
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

ISSO 9000 standarts
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

ISSO 9000 standarts
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Kvalitātes vadību sistēmu iekšējais audits
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Kvalitātes vadību sistēmu iekšējais audits
Kopā kredītpunkti (ECTS):
3,00
Kontaktstundas:
24 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Eksāmens
NEPILNA LAIKA
1. daļa
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Kvalitātes vadības principi un sistēmas
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Kvalitātes vadības sistēmu izmantošana sociālo pakalpojumu jomā
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Prakses vieta
2

Tēmas

Kvalitātes vadības sistēmu izmantošana sociālo pakalpojumu jomā
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Kvalitātes vadības sistēmu izveidošana, ieviešana un uzturēšana
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Kvalitātes vadības sistēmu izveidošana, ieviešana un uzturēšana
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Kvalitātes vadības sistēmu izveidošana, ieviešana un uzturēšana
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Socialo pakalpojumu sniedzēju pašnovertejuma metodika
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Socialo pakalpojumu sniedzēju pašnovertejuma metodika
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

ISSO 9000 standarts
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

ISSO 9000 standarts
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Kvalitātes vadību sistēmu iekšējais audits
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Kvalitātes vadību sistēmu iekšējais audits
Kopā kredītpunkti (ECTS):
3,00
Kontaktstundas:
24 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Eksāmens

Bibliogrāfija

Obligātā literatūra

1.

Vasiļevska, Daina. Kvalitātes nodrošināšanas vadība. Rīga: Juridiskā Koledža, 2017

2.

Driņķe, Zane. Kvalitātes vadības sistēmas Latvijas mazo un vidējo uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanai. Rīga: Biznesa augstskola Turība, 2019

Citi informācijas avoti

3.

MK noteikumi 08.05.2012. Nr.326  «Noteikumi par iekšējās kontroles sistēmu tiešās pārvaldes iestādēs»

4.

MK 17.10.2017. noteikumi Nr. 630 «Noteikumi par iekšējās kontroles sistēmas pamatprasībām korupcijas un interešu konflikta riska novēršanai publiskas personas institūcijā»

7.

www.efqm.org

9.

LVS EN ISO 9000:2007 Kvalitātes pārvaldības sistēmas. Pamatprincipi un terminu vārdnīca (Quality management systems. Terminology and vocabulary (ISO 9000: 2005)