Sporta pētniecības metodoloģija
Studiju kursa īstenotājs
Rīga, Kronvalda bulvāris 9, +371 67338307
Par studiju kursu
Mērķis
Iegūt padziļinātas zināšanas un praktiskas prasmes biomedicīnā un sporta zinātnē izmantotajās pētniecības metodēs, statistiskajā datu analīzē (aprakstošā statistika, slēdzienstatistika atšķirību un saistību novērtēšanai), zinātniskās literatūras analīzē un pierādījumos balstītu principu pielietošanā. Attīstīt kritisko domāšanu, pētniecības kompetenci un spēju kvalitatīvi apstrādāt, interpretēt un prezentēt epidemioloģiskā pētījuma rezultātus, kā arī iegūt iemaņas informācijas meklēšanā tiešsaistes datubāzēs un brīvpieejas medicīnas resursos.
Priekšzināšanas
Pamatu cilvēka organisma funkciju izpratnei, datu analīzei un zinātniskās informācijas apstrādei – veido: cilvēka anatomijas, histoloģijas un fizioloģijas pamati; vidējās izglītības līmenim atbilstošas zināšanas matemātikā un informātikā; pamatiemaņas darbā ar datoru; kā arī valsts valodas un angļu valodas zināšanas.
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.Klasificēt sporta zinātnes pētījumu metodes: kvantitatīvās, kvalitatīvās, eksperimentālās un kvazieksperimentālās, norādot to priekšrocības un ierobežojumus.
Mācību materiāli • I semestra ieskaite • II semestra pārbaudes darbs
2.Atpazīt statistisko terminoloģiju un pamatmetodes dažāda veida publikācijās.
Praktiskie uzdevumi • III semestra pārbaudes darbs
3.Analizēt pētniecības mērinstrumentus un pielietot tos informācijas resursos.
Nodarbību apmeklējums • I semestra ieskaite • Praktiskie uzdevumi
4.Interpretēt epidemioloģiskos rādītājus sporta zinātnē, balstoties uz epidemioloģijas pamatprincipiem.
I semestra ieskaite • Mācību materiāli • Nodarbību apmeklējums
5.Izskaidrot jaucējfaktoru un novirzes koncepciju datu analīzē un interpretācijā.
Nodarbību apmeklējums • Mācību materiāli • I semestra ieskaite
6.Identificēt un salīdzināt datu avotus, datu vākšanas metodes un modernas tehnoloģijas sporta datu iegūšanā.
I semestra ieskaite • Mācību materiāli • II semestra pārbaudes darbs
7.Analizēt pierādījumos balstītas sporta zinātnes principus un novērtēt ētikas normu ievērošanu pētījumos.
II semestra pārbaudes darbs • II semestra eksāmens
8.Identificēt statistisko terminoloģiju, pamatmetožu pielietojumu un klasifikāciju sporta zinātnes pētījumos.
III semestra pārbaudes darbs • II semestra eksāmens • III semestra eksāmens
9.Atpazīt un novērtēt kvalitatīvus, ticamus, starptautiski citētus un zinātniskus informācijas resursus, tostarp uz pierādījumiem balstītus resursus sporta zinātnē.
II semestra eksāmens • III semestra pārbaudes darbs • I semestra ieskaite • II semestra pārbaudes darbs • Mācību materiāli • Nodarbību apmeklējums
Prasmes
1.Izvēlēties un pamatoti izvērtēt piemērotu pētījuma dizainu un datu vākšanas metodi konkrētai pētniecības problēmai.
II semestra pārbaudes darbs • II semestra eksāmens • III semestra eksāmens
2.Plānot, organizēt un īstenot intervences pētījumus sportā un veselībā, nodrošinot metodoloģisku un ētisku kvalitāti.
III semestra eksāmens • II semestra eksāmens • II semestra pārbaudes darbs
3.Izstrādāt nepieciešamās informācijas meklēšanas stratēģiju un pielietot atbilstošos rīkus un līdzekļus zinātniskās informācijas iegūšanai sporta pētniecībā.
Praktiskie uzdevumi • I semestra ieskaite • Mācību materiāli • II semestra eksāmens
4.Izmantot elektroniskās datu bāzes pierādījumos balstītas informācijas atlasei.
II semestra eksāmens • III semestra pārbaudes darbs • Nodarbību apmeklējums • I semestra ieskaite
5.Analizēt un interpretēt sporta epidemioloģiskos un citus pētījumu datus, sasaistot tos ar teorētiskajām koncepcijām, identificēt ētikas prasības atbilstoši pētījuma dizainam.
III semestra pārbaudes darbs • II semestra pārbaudes darbs
6.Pārzināt datu apstrādes iespējas, piemēram, MS Excel un IBM SPSS, un veikt metodoloģiski korektu datu apstrādi.
III semestra eksāmens
7.Interpretēt svarīgākos statistiskos rādītājus un klasificēt pētījumu metodes (kvantitatīvās, kvalitatīvās, eksperimentālās, kvazieksperimentālās), izvērtējot to priekšrocības un ierobežojumus.
II semestra pārbaudes darbs
8.Precīzi veidot atsauces un bibliogrāfiskos norādījumus.
II semestra eksāmens • I semestra ieskaite • Praktiskie uzdevumi • Nodarbību apmeklējums
9.Lietot EndNote rīku jaunākās medicīnas un sporta zinātnes informācijas organizēšanai.
Nodarbību apmeklējums • Praktiskie uzdevumi
10.Pielietot apgūtās datu vākšanas metodes, datu avotus un modernas tehnoloģijas sporta datu iegūšanā.
III semestra eksāmens
Kompetences
1.Patstāvīgi analizēt informācijas meklēšanas iespējas, izvēlēties piemērotāko stratēģiju un kritiski izvērtēt avotus, to ticamību, noderīgumu un atbilstību konkrētajai tēmai.
II semestra eksāmens • II semestra pārbaudes darbs • Praktiskie uzdevumi • Nodarbību apmeklējums
2.Veikt kvalitatīvu un sistemātisku informācijas meklējumu, izstrādājot efektīvu informācijas meklēšanas un datu apstrādes stratēģiju sporta zinātnes pētījumos.
Nodarbību apmeklējums • Praktiskie uzdevumi
3.Novērtēt pieejamo pētījumu kvalitāti un to atbilstību ētiskajiem principiem.
Nodarbību apmeklējums • II semestra pārbaudes darbs • I semestra ieskaite
4.Analizēt pētniecības problēmu, izstrādāt piemērotu pētījuma plānu, izvēlēties atbilstošu pētījuma dizainu un sagatavot pieteikumu ētikas komitejai.
II semestra eksāmens
5.Pielietot statistikas metodes un datu vizualizācijas rīkus sporta pētījumu datu apstrādē un analīzē, izmantojot MS Excel un IBM SPSS.
6.Sagatavot un prezentēt profesionālu pētījuma ziņojumu, rakstiski un mutiski, izmantojot akadēmisko stilu un zinātnisko argumentāciju.
II semestra eksāmens • III semestra pārbaudes darbs
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Mācību materiāli |
-
|
-
|
|
E-studijās norādīto studiju materiālu patstāvīga apguve pirms katras nodarbības, atbilstoši nodarbībā apgūstamajām tēmām. |
||
|
2.
Praktiskie uzdevumi |
-
|
-
|
|
Docētāja uzdotu praktisko uzdevumu veikšana starp nodarbībām pētniecības prasmju nostiprināšanai. |
||
|
3.
Sagatavošanās pārbaudes darbiem |
-
|
-
|
|
Gatavošanās pārbaudes darbiem, izmantojot mācību materiālus, nodarbību pierakstus un uzdevumus Miro. |
||
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Nodarbību apmeklējums |
10,00% no gala vērtējuma
|
10 balles
|
|
Aktīva dalība nodarbībās, iesaistoties diskusijās un veicot grupu un individuālos darbus, 10% no katra semestra gala vērtējuma. |
||
|
2.
I semestra ieskaite |
-
|
Ieskaite
|
|
Pārbaudes darbs, kas aptver informācijpratības, pētniecības metodoloģijas un epidemioloģijas tēmas, ietver slēgta un atvērta tipa jautājumus, kā arī vienas pētījuma problēmas ietvaros veikto meklēšanas stratēģijas aprakstu ar iekļaušanas un izslēgšanas kritērijiem, un veido 90% no semestra gala vērtējuma. |
||
|
3.
II semestra pārbaudes darbs |
-
|
Ieskaite
|
|
Pārbaudes darbs, kas aptver pētniecības metodoloģijas un epidemioloģijas tēmas, ietver slēgta tipa jautājumus un veido 30% no gala vērtējuma. |
||
|
4.
II semestra eksāmens |
-
|
10 balles
|
|
Maģistra darba tēmas izstrāde un prezentācija: aktualitāte, pētījuma problēma, mērķis un uzdevumi, pētījuma dizains, kas veido 60% no semestra gala vērtējuma. |
||
|
5.
III semestra pārbaudes darbs |
40,00% no gala vērtējuma
|
10 balles
|
|
Statistisko metožu pielietojums un rezultātu interpretācijas piemērs vienā zinātniskajā rakstā, kas veido 40% no semestra gala vērtējuma. |
||
|
6.
III semestra eksāmens |
50,00% no gala vērtējuma
|
10 balles
|
|
Maģistra darba ietvaros veiktā pētījuma datu analīzes plāna izstrāde un prezentācija, kas veido 50% no semestra gala vērtējuma. |
||
Studiju kursa tēmu plāns
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Ievads pētniecības metodoloģijā sporta zinātnē
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Ievads informācijpratībā. RSU resursi un datubāzes.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Informācijas meklēšanas pamatprincipi. Meklēšanas stratēģijas izveidošana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
4
|
Tēmas
|
Grāmatu un zinātnisko publikāciju meklēšana elektroniskajos katalogos
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
4
|
Tēmas
|
E-grāmatu datubāzes
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
4
|
Tēmas
|
E-žurnālu datubāzes. Citēšanas informācijas datubāzes.
|
-
Patstāvīgais darbs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Attālināti
|
Bez norises vietas
|
3
|
Tēmas
|
E-grāmatu datubāzes
|
|
E-žurnālu datubāzes. Citēšanas informācijas datubāzes.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
4
|
Tēmas
|
Vienotā meklētāja Primo izmantošanas principi
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
4
|
Tēmas
|
Datubāze PubMed. Mesh vārdnīca. PubMed rīki, sasaiste ar pilntekstu resursiem.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
4
|
Tēmas
|
Visaptverošas meklējuma stratēģijas izveide PubMed
|
-
Patstāvīgais darbs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Attālināti
|
Bez norises vietas
|
3
|
Tēmas
|
Visaptverošas meklējuma stratēģijas izveide PubMed
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
4
|
Tēmas
|
Atsauces, to veidi. Atsauču veidošanas rīks EndNote
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
4
|
Tēmas
|
Pierādījumos balstītas datubāzes un to kritiskais novērtējums
|
-
Patstāvīgais darbs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Attālināti
|
Bez norises vietas
|
3
|
Tēmas
|
Pierādījumos balstītas datubāzes un to kritiskais novērtējums
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
4
|
Tēmas
|
Mākslīgā intelekta (MI) rīki datubāzēs un uzziņu resursi
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
4
|
Tēmas
|
Brīvpieejas informācijas resursi un to izvērtēšana.
|
-
Patstāvīgais darbs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Attālināti
|
Bez norises vietas
|
3
|
Tēmas
|
Epidemioloģija sporta zinātnē
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
4
|
Tēmas
|
Epidemioloģija sporta zinātnē
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Epidemioloģiskie rādītāji un to interpretācija
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
4
|
Tēmas
|
Epidemioloģiskie rādītāji un to interpretācija
|
-
Patstāvīgais darbs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Attālināti
|
Bez norises vietas
|
3
|
Tēmas
|
Epidemioloģiskie rādītāji un to interpretācija
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
4
|
Tēmas
|
Pētījumu kļūdas, pētījumu dalībnieku atlase un ētikas principi
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
4
|
Tēmas
|
Veselības dati: vākšanas metodes un to izvērtēšana.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Datu avoti sporta zinātnē
|
-
Patstāvīgais darbs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Attālināti
|
Bez norises vietas
|
3
|
Tēmas
|
Datu avoti sporta zinātnē
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
4
|
Tēmas
|
Datu avoti sporta zinātnē
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
4
|
Tēmas
|
Modernās tehnoloģijas sporta datu iegūšanā
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Pierādījumos balstīta sporta zinātne
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
4
|
Tēmas
|
Pierādījumos balstīta sporta zinātne
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
4
|
Tēmas
|
Aprakstošie kvantitatīvie pētījumi sporta zinātnē
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Aprakstošie kvalitatīvie pētījumi sporta zinātnē
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
4
|
Tēmas
|
Aprakstošie kvalitatīvie pētījumi sporta zinātnē
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
4
|
Tēmas
|
Pētījuma dizaina izvēle
|
-
Patstāvīgais darbs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Attālināti
|
Bez norises vietas
|
3
|
Tēmas
|
Pētījuma dizaina izvēle
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
4
|
Tēmas
|
Sporta zinātnes pētījumu publicēšana un prezentēšana
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
4
|
Tēmas
|
Sporta un veselības intervences pētījumu plānošana
|
-
Patstāvīgais darbs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Attālināti
|
Bez norises vietas
|
3
|
Tēmas
|
Patstāvīgā pētnieciskā projekta prezentācija
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
4
|
Tēmas
|
Patstāvīgā pētnieciskā projekta prezentācija
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
1
|
Tēmas
|
Ievads statistikā. Datu veidi un mērījumus skalas. Ievads SPSS programmā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
4
|
Tēmas
|
Ievads statistikā. Datu veidi un mērījumus skalas. Ievads SPSS programmā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
4
|
Tēmas
|
Darbs ar SPSS, MS EXcel: datnes izveide, mainīgo definēšana, datu importēšana. Datu tīrīšana un sagatavošana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
4
|
Tēmas
|
Aprakstošā statistika I: kvalitatīvi mainīgie, frekvenču sadalījumi, grafiskā attēlošana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
4
|
Tēmas
|
Aprakstošā statistika II: kvantitatīvi mainīgie, centrālās tendences un dispersijas rādītāji.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
4
|
Tēmas
|
Hipotēžu pārbaude I: t-tests, ANOVA (parametriskās metodes).
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
4
|
Tēmas
|
Hipotēžu pārbaude II: neparametriskās metodes (Mann-Whitney, Wilcoxon, Kruskal-Wallis).
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
4
|
Tēmas
|
Hipotēžu pārbaude III: kvalitatīvie mainīgie (χ² tests, Fisher's Exact Test).
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
4
|
Tēmas
|
Korelācijas un lineārā regresija.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
4
|
Tēmas
|
Loģistiskā regresija.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
4
|
Tēmas
|
Faktoru un galveno komponentu analīze.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
4
|
Tēmas
|
Izlases lieluma aprēķins. Statistiskā jauda.
|
-
Patstāvīgais darbs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Attālināti
|
Bez norises vietas
|
4
|
Tēmas
|
Statistisko datu analīze un rezultātu prezentācija zinātniskajā rakstā
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
4
|
Tēmas
|
Statistisko datu analīze un rezultātu prezentācija zinātniskajā rakstā
|
-
Patstāvīgais darbs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Attālināti
|
Bez norises vietas
|
4
|
Tēmas
|
Pētījuma datu analīzes plāna izstrāde un prezentācija.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
4
|
Tēmas
|
Pētījuma datu analīzes plāna izstrāde un prezentācija.
|
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
Jones, Ian. Research Methods for Sports Studies, Taylor & Francis Group, 2022. ProQuest Ebook CentralPiemērots angļu valodas plūsmai
Zinātniskā rakstīšana un pētījumu rezultātu izplatīšana / Kristīnes Mārtinsones un Anitas Piperes zinātniskajā redakcijā. Otrais, papildinātais izdevums. Rīga: Rīgas Stradiņa universitāte, 2019.
Jacobsen, K. H. 2021. Introduction to Health Research Methods. A Practical Guide. Jones & Bartlett LearningPiemērots angļu valodas plūsmai
Timothy L. Lash, et al. Modern Epidemiology. Wolters Kluwer Health, 2021. EBSCOhostPiemērots angļu valodas plūsmai
McCormick, Keith, et al. SPSS Statistics for Data Analysis and Visualization, John Wiley & Sons, Incorporated, 2017. ProQuest Ebook CentralPiemērots angļu valodas plūsmai
Field, A. Discovering Statistics using IBM SPSS Statistics. 5th edition, Sage Publications, 2018.Piemērots angļu valodas plūsmai
Barnes, C. 2015. The Use of Altmetrics as a Tool for Measuring Research Impact. Australian Academic & Research Libraries, 46(2), 121-134.Piemērots angļu valodas plūsmai
Kirkham, J. J., Penfold, N. C., Murphy, F., Boutron, I., Ioannidis, J. P., Polka, J. and Moher, D. 2020. Systematic examination of preprint platforms for use in the medical and biomedical sciences setting. BMJ open. 10(12), e041849.Piemērots angļu valodas plūsmai
Papildu literatūra
Kwartler, Ted. Sports Analytics in Practice with R, John Wiley & Sons, Incorporated, 2022. ProQuest Ebook CentralPiemērots angļu valodas plūsmai
James Skinner, et al. Research Methods for Sport Management. Routledge, 2024.Piemērots angļu valodas plūsmai
Artificial Intelligence in Sports, Movement, and Health, edited by Carlo Dindorf, et al., Springer, 2024. ProQuest Ebook CentralPiemērots angļu valodas plūsmai
Grech, V. Write a Scientific Paper (WASP): Effective graphs and tables. Early Human Development, 2019.Piemērots angļu valodas plūsmai
Ethics in Statistics : Opportunities and Challenges, edited by Hassan Doosti, Ethics International Press Limited, 2023. ProQuest Ebook Central.Piemērots angļu valodas plūsmai