Bakalaura darba izstrāde
Studiju kursa īstenotājs
Rīga, Cigoriņu iela 3, rk@rsu.lv, +371 67611559
Par studiju kursu
Mērķis
Priekšzināšanas
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.Spēj parādīt padziļinātas zināšanas un izpratni par uztura terapijas un uzturzinātnes attīstības tendencēm, atbilstoši specializācijai, ietverot jaunāko sasniegumu apguvi, nodrošinot pamatu radošai domāšanai un pētniecībai.
Prasmes
1.Pamatojoties uz izstrādāto pētījuma projektu, veic šādas darbības: datu vākšana un analīze, empīrisko datu interpretācija atbilstoši pētījuma jautājumiem, secinājumu izdarīšana, ētikas normu pielietošana pētījuma veikšanā, pētījuma noformēšana, prezentēšana un aizstāvēšana.
Kompetences
1.Patstāvīgi izstrādā pētniecības pamatprincipiem un ētikas normām atbilstošu pētījumu un prezentē tā rezultātus.
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Patstāvīgais darbs |
-
|
-
|
|
Veikt pētījumu, atbilstoši izstrādātajam projektam, kas ietver datu ievākšanu, apstrādi un analīzi. Iegūto rezultātu aprakstīšanu un interpretāciju, secinājumus un priekšlikumus, kā arī bakalaura darba noformēšanu atbilstoši metodiskajiem norādījumiem bakalaura darba izstrādei; bakalaura darba iesniegšanu recenzēšanai un aizstāvēšanai.
|
||
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Pārbaudījums |
-
|
-
|
|
Bakalauri īsteno un aizstāv bakalaura darbu, vērtēšana notiek atbilstoši RSU Bakalaura darba izstrādes nolikumam. Gala vērtējumu veido: recenzenta vērtējums par iesniegto darbu un Valsts pārbaudījumu komisijas vērtējums par prezentāciju. Prezentējot bakalaura darbu, varēs aizstāvēt gan vizuālo, gan verbālo aspektu (prezentācija ir uzskatāma, ir izveidots loģisks stāstījums un sniegtas atbilstošas atbildes uz jautājumiem).
|
||
Studiju kursa tēmu plāns
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
Craswell, J.W. (2009) Research Design: Qualitative, quantitative, and mixed methods approach. Thousand Oaks, CA: SAGE
Leech, N.L., Barrett, K.C., & Morgan, G.A. (2008). SPSS for intermediate statistics: Use and interpretation (3rd ed). New Yourk: London: Lawrence ErlbaumAssociates.
Mārtinsone, K., Pipere A. (Red.) (2011) Ievads pētniecībā. Stratēģijas, dizaini, metodes. Rīga: RaKa
Citi informācijas avoti
Saskaņā ar izvēlēto pētījuma tēmu.