Vispārējā rehabilitācija
Studiju kursa īstenotājs
Rīga, Anniņmuižas bulvāris 26a, rk@rsu.lv, +371 20271291
Par studiju kursu
Mērķis
Priekšzināšanas
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.Kursa apguves rezultātā studējošie iegūs zināšanas par rehabilitācijas pakalpojumu organizēšanu Latvijā, Rehabilitācijas problēmrisināšanas veidlapu, rehabilitācijas mērķu uzstādīšanu un ārstniecības personu kompetencēm un sadarbību rehabilitācijas komandā, rehabilitācijas tehnoloģijām.
Prasmes
1.Kursa apguves rezultātā studējošie spēs analizēt klīniskos gadījumus, lietojot SFK pamatprincipus un atbilstošas SFK pamatkopas, izskaidros funkcionālo spēju novērtēšanas pamatprincipus rehabilitācijas komandas ietvaros, spēs sadarboties rehabilitācijas komandas ietvaros un uzstādīt rehabilitācijas ilgtermiņa un īstermiņa mērķus, spēs piedalīties individuālā rehabilitācijas plāna sastādīšanā, spēs plānot rehabilitācijas tehnoloģijas un novērtēt rehabilitācijas rezultātus.
Kompetences
1.Kursa apguves rezultātā studējošie prot iegūtās zināšanas un prasmes pielietot interdisciplināras rehabilitācijas komandas darbā.
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Patstāvīgais darbs |
-
|
-
|
|
Literatūras studijas, klīniskā gadījuma analīze, sagatavota rehabilitācijas problēmrisināšanas forma.
|
||
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Pārbaudījums |
-
|
-
|
|
Ziņojums par klīniskā gadījuma analīzi: Pacienta novērtējums (standartizēti mērījumi) un Rehabilitācijas problēmrisināšanas veidlapa (Steiner et al, 2002). Rehabilitācijas mērķi (ilgtermiņa, īstermiņa). Rehabilitācijas speciālistu komandas raksturojums (speciālistu kompetences, lomas komandas darbā, rehabilitācijas tehnoloģijas). Tehnisko palīglīdzekļu vajadzība (Atzinums tehniskā palīglīdzekļa saņemšanai) un tehnisko palīglīdzekļu nodrošinājums. Rehabilitācijas rezultātu novērtēšana. Rekomendācijas. Pakalpojumu pēctecība.
|
||
|
2.
Pārbaudījums |
-
|
-
|
|
Klīniskā gadījuma prezentācija.
|
||
Studiju kursa tēmu plāns
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Fizioterapijas pamati un fizioterapeita loma multiprofesionālā rehabilitācijas komandā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Fizioterapijas pamati un fizioterapeita loma multiprofesionālā rehabilitācijas komandā.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Ergoterapijas pamati un ergoterapeita loma multidisciplinārā rehabilitācijas komandā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Ergoterapijas pamati un ergoterapeita loma multidisciplinārā rehabilitācijas komandā.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Audiologopēdijas pamati un audiologopēda loma multiprofesionālā rehabilitācijas komandā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Audiologopēdijas pamati un audiologopēda loma multiprofesionālā rehabilitācijas komandā.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Uzturzinātnes pamati un uztura speciālista loma multiprofesionālā rehabilitācijas komandā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Uzturzinātnes pamati un uztura speciālista loma multiprofesionālā rehabilitācijas komandā.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Fizioterapijas pamati un fizioterapeita loma multiprofesionālā rehabilitācijas komandā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Fizioterapijas pamati un fizioterapeita loma multiprofesionālā rehabilitācijas komandā.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Ergoterapijas pamati un ergoterapeita loma multidisciplinārā rehabilitācijas komandā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Ergoterapijas pamati un ergoterapeita loma multidisciplinārā rehabilitācijas komandā.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Audiologopēdijas pamati un audiologopēda loma multiprofesionālā rehabilitācijas komandā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Audiologopēdijas pamati un audiologopēda loma multiprofesionālā rehabilitācijas komandā.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Uzturzinātnes pamati un uztura speciālista loma multiprofesionālā rehabilitācijas komandā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Uzturzinātnes pamati un uztura speciālista loma multiprofesionālā rehabilitācijas komandā.
|