Maģistra darba izstrāde un aizstāvēšana
Studiju kursa īstenotājs
Rīga, Anniņmuižas bulvāris 26a, vppk@rsu.lv, vppk@rsu.lv, +371 67061587
Par studiju kursu
Mērķis
Priekšzināšanas
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.Nosauc maģistra darba īstenošanas prasības un vērtēšanas kritērijus.
Prasmes
1.Pamatojoties uz izstrādāto pētījuma projektu veic šādas darbības: datu vākšana un analīze, empīrisko datu interpretācija atbilstoši pētījuma jautājumam(-iem) / hipotēzei(-ēm), veiktā pētījuma ierobežojumu novērtēšana; secinājumu izdarīšana; ētikas normu pielietošana pētījuma veikšanā; pētījumu noformēšana, prezentēšana un aizstāvēšana.
Kompetences
1.Patstāvīgi izstrādā pētniecības pamatprincipiem un ētikas normām atbilstošu pētījumu un prezentē tā rezultātus.
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Patstāvīgais darbs |
-
|
-
|
|
Veikt pētījumu atbilstoši izstrādātajam projektam, kas ietver datu ievākšanu, apstrādi un analīzi, iegūto rezultātu aprakstīšanu un interpretāciju, secinājumus un priekšlikumus, kā arī maģistra darba noformēšanu atbilstoši Metodiskajiem norādījumiem maģistra darbu izstrādei; maģistra darba iesniegšanu recenzēšanai un tā aizstāvēšanu.
|
||
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Pārbaudījums |
-
|
-
|
|
Maģistranti īsteno un aizstāv maģistra darbu, vērtēšana norit atbilstoši RSU Maģistra darbu izstrādes Nolikumam, Metodiskajiem norādījumiem maģistra darbu izstrādei. Gala vērtējumu veido: recenzenta vērtējums par iesniegto darbu un Valsts pārbaudījumu komisijas vērtējums par prezentāciju. Prezentējot maģistra darbu, vērtēs gan vizuālo gan verbālo aspektu (prezentācija ir uzskatāma; ir izveidots loģisks stāstījums un sniegtas atbilstošas atbildes uz jautājumiem).
|
||
Studiju kursa tēmu plāns
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
Creswell, J. W. (2009). Research Design: Qualitative, quantitative, and mixed methods approach. Thousand Oaks, CA: SAGE.
Guest, G., Namely, E. E. & Mitchell, M. L. (2013) Collecting Qualitative Data: A FieldManual for Applied Research. Los Angeles: SAGE.
Leech, N.L., Barrett, K.C., & Morgan, G.A. (2008). SPSS for intermediate statistics: Use and interpretation. (3rd ed.). New York: London: Lawrence Erlbaum Associates.
Perepjolkina, V., Mārtinsone, K. (Red.). (2015). Metodiskie norādījumi maģistra darbu izstrādei. RSU veselības psiholoģijas un supervīzijas studiju programmām. Rīga: RSU.
Mārtinsone, K., Pipere, A., & Kamerāde, D. (Sast.). (2016). Pētniecība: teorija un prakse. Rīga: RaKa.
Papildu literatūra
DeVellis, R.F. (2017). Scale development : theory and applications. Los Angeles.
Kaplan, D. (2009). Structural equation modeling : foundations and extensions.Los Angeles
Marks D.F., Evans B., Estacio E.V., & Murray M. (2011).Health Psychology: Theory, Research and Practice. (3rd. ed.). SAGE publications.
Mārtinsone, K. & Miltuze, K. (Red.). (2015). Psiholoģija. 1.-3.sēj. Rīga: Zvaigzne ABC.
Raščevska, M. (2005). Psiholoģisko testu un aptauju konstruēšana un adaptācija. Rīga: RaKA.
Rust, J. (2009). Modern psychometrics : the science of psychological assessment. Hove, East 7.Sussex Wilson, M. (2005). Constructing measures : an item response modeling approach. New York.
Citi informācijas avoti
Saskaņā ar izvēlēto pētījuma tēmu.