Motivējošā intervija veselības uzvedības veicināšanai
Studiju kursa īstenotājs
Rīga, Dzirciema iela 16, vppk@rsu.lv, +37167061587
Par studiju kursu
Mērķis
Priekšzināšanas
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.Studenti definē veselības uzvedību, motivāciju un motivējošo interviju un tās pamatprincipus, formulē indikācijas motivējošai intervijai, apraksta līdzības un atšķirības motivējošai intervijai dažāda vecuma un personības tipu pacientiem grupā un individuāli. Izprot veselības uzvedības modeļus, izprot motivācijas un veselības uzvedības saistību. Nosauc pamatprasmes, kas nepieciešamas, veicot motivējošo interviju, tās fāzes un iespējamās grūtības un resursus katrā no tām. Pārzina dažādas pieejas veselības uzvedības veicināšanā.
Pārbaudījums
Prasmes
1.Pielieto motivējošās intervijas prasmes, atbilstoši motivējošās intervijas struktūrai. Integrē iegūtās teorētiskās zināšanas praktiskos uzdevumos. Analizē savu un citu studentu darbu studiju procesā simulācijas situācijās.
Pārbaudījums
Kompetences
1.Izmanto saskarsmes prasmes un motivējošās intervijas pamatprasmes, metodes un tehnikas strukturētā uzdevumā patstāvīgi. Analizē savas motivējošās intervijas pamatprasmes, veicot patstāvīgo darbu, par to aizpildot pašfrefleksijas lapu. Ar teorētiskām zināšanām pamato savu viedokli. Prot pamatot un diskutēt par iegūto zināšanu un prasmju pielietošanu profesionālā vidē.
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Patstāvīgais darbs |
-
|
-
|
|
Patstāvīga literatūras teorētisko avotu apgūšana.
Gatavošanās testam.
Gatavošanās pielietot motivējošās intervijas prasmes studiju grupas uzdevumā un noslēguma darbam.
Lai izvērtētu studiju kursa kvalitāti kopumā, studentam jāaizpilda studiju kursa novērtēšanas anketa Studējošo portālā.
|
||
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Pārbaudījums |
50,00% no gala vērtējuma
|
10 balles
|
|
Sadarbībā ar grupas biedru vai brīvprātīgo pacientuī veikta motivējošā intervija 15 minūšu garumā par kāda paraduma/ieraduma maiņu saistībā ar profesiju, izmantojot nodarbībās apgūtās zināšanas un prasmes. Nodarbībā pēc izvēles atskaņots audio/video ieraksts 10 min. garumā. Students analizē veiksmīgas un pilnveidojamas intervences. |
||
|
2.
Pārbaudījums |
50,00% no gala vērtējuma
|
10 balles
|
|
1. Aizpildīts kontroltests par veselības uzvedības modeļiem un motivējošās intervijas struktūru - 50%. |
||
Studiju kursa tēmu plāns
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Veselības uzvedība un motivācija, to ietekmējošie faktori
Apraksts
Anotācija: Veselības uzvedības modeļu attīstība.Veselības pārliecības modelis;Pārdomātas rīcības modelis un plānotā uzvedības teorija; Aizsardzības motivācijas teorija;Pašregulācijas modelis;Transteorētiskais modelis;
Nodarbības jautājumi: Veselības uzvedības modeļu salīdiznājums.
Kādas ir katra veselības uzvedības modeļa priekšrocības un kādi trūkumi noteiktu, ar veselību saitsītu problēmu profilaksē?
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Veselības uzvedība un motivācija, to ietekmējošie faktori
Apraksts
Anotācija: Veselības uzvedības modeļu attīstība.Veselības pārliecības modelis;Pārdomātas rīcības modelis un plānotā uzvedības teorija; Aizsardzības motivācijas teorija;Pašregulācijas modelis;Transteorētiskais modelis;
Nodarbības jautājumi: Veselības uzvedības modeļu salīdiznājums.
Kādas ir katra veselības uzvedības modeļa priekšrocības un kādi trūkumi noteiktu, ar veselību saitsītu problēmu profilaksē?
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Veselība un slimība. Personības iezīmju saistība ar veselību
Apraksts
Anotācija: Personības īpašibas un veselība.
Personības faktoru saistība ar noteiktām saslimšanām. Predispozīcija.
Nodarbības jautājumi: Kādas personības īpašības ir saistītas ar veselību?Kādi personības faktori ir noturīgi laikā?Kādi personības faktori ir saistīti ar noteiktām saslimšanām?Kas ir predispozīcija?
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Veselība un slimība. Personības iezīmju saistība ar veselību
Apraksts
Anotācija: Personības īpašibas un veselība.
Personības faktoru saistība ar noteiktām saslimšanām. Predispozīcija.
Nodarbības jautājumi: Kādas personības īpašības ir saistītas ar veselību?Kādi personības faktori ir noturīgi laikā?Kādi personības faktori ir saistīti ar noteiktām saslimšanām?Kas ir predispozīcija?
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Motivējošā intervija. Motivējošās intervijas fāzes un saturs
Apraksts
Anotācija: Motivējošās intervijas vēsture un tās pielietošana veselības aprūpē. Motivējošās intervijas I un II fāze, aktīvās klausīšanās prasmes un to lietošana katrā no fāzēm. Metodes motivācijas veicināšanai- skalēšana, nākotnes perspektīva, u.c. Pārmaiņu runa.
Nodarbības jautājumi: Kādās veselības aprūpes jomās izmanto motivējošo interviju? Kāda ir atšķirība starp motivējošās intervijas I un II fāzi? Kādas aktīvās klausīšanās prasmes galvenokārt pielieto motivējošās intervijas katrā fāzē? Kādas metodes var integrēt motivējošajā intervijā? Kas ir pārmaiņu runa?
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Motivējošā intervija. Motivējošās intervijas fāzes un saturs
Apraksts
Anotācija: Motivējošās intervijas vēsture un tās pielietošana veselības aprūpē. Motivējošās intervijas I un II fāze, aktīvās klausīšanās prasmes un to lietošana katrā no fāzēm. Metodes motivācijas veicināšanai- skalēšana, nākotnes perspektīva, u.c. Pārmaiņu runa.
Nodarbības jautājumi: Kādās veselības aprūpes jomās izmanto motivējošo interviju? Kāda ir atšķirība starp motivējošās intervijas I un II fāzi? Kādas aktīvās klausīšanās prasmes galvenokārt pielieto motivējošās intervijas katrā fāzē? Kādas metodes var integrēt motivējošajā intervijā? Kas ir pārmaiņu runa?
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Jaunākie pētījumi par motivējošās intervijas pielietojumu un efektivitāti
Apraksts
Anotācija: Studenti analizē jaunākos pētījumus par motivējošo interviju zobārstniecības praksē. Diskusija. Nodarbības jautājumi: Kādu paradumu un veselības uzvedības pārmaiņu gadījumos ir pierādīta motivējošās intervijas efektivitāte? |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Jaunākie pētījumi par motivējošās intervijas pielietojumu un efektivitāti
Apraksts
Anotācija: Studenti analizē jaunākos pētījumus par motivējošo interviju zobārstniecības praksē. Diskusija. Nodarbības jautājumi: Kādu paradumu un veselības uzvedības pārmaiņu gadījumos ir pierādīta motivējošās intervijas efektivitāte? |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Motivējošās intervijas pamatprincipi un pamatprasmes
Apraksts
Anotācija: Aktīvās klausīšanās prasmju treniņš. Kontakta dibināšana. Acu kontakts un ķermeņa valoda.Atvērtie un slēgtie jautājumi, to lietošana.Parafrāze. Kopsavilkums.Atgriezeniskā saite.
Nodarbības jautājumi: Kādas aktīvās klausīšanās parsmes ir mana stiprā puse un kādas jāpilnveido?
Kā prasmīgi sniegt atgriezenisko saiti?
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Motivējošās intervijas pamatprincipi un pamatprasmes
Apraksts
Anotācija: Aktīvās klausīšanās prasmju treniņš. Kontakta dibināšana. Acu kontakts un ķermeņa valoda.Atvērtie un slēgtie jautājumi, to lietošana.Parafrāze. Kopsavilkums.Atgriezeniskā saite.
Nodarbības jautājumi: Kādas aktīvās klausīšanās parsmes ir mana stiprā puse un kādas jāpilnveido?
Kā prasmīgi sniegt atgriezenisko saiti?
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Motivējošās intervijas prasmju treniņš individuālā saskarsmē
Apraksts
Anotācija: Ārstniecības metožu izvēles un realizēšanas izskaidrošana pacientam vai piederīgajam. Rekomendāciju sniegšana profilaksei un ikdienas dzīves aktivitātēm Nodarbības jautājumi: Kādas speciālista intervences palīdz kontakta dibināšanā ar pacientu un veicina motivāciju? |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Motivējošās intervijas prasmju treniņš individuālā saskarsmē
Apraksts
Anotācija: Ārstniecības metožu izvēles un realizēšanas izskaidrošana pacientam vai piederīgajam. Rekomendāciju sniegšana profilaksei un ikdienas dzīves aktivitātēm Nodarbības jautājumi: Kādas speciālista intervences palīdz kontakta dibināšanā ar pacientu un veicina motivāciju? |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Motivējošās intervijas prasmju treniņš individuālā saskarsmē
Apraksts
Anotācija: Ārstniecības metožu izvēles un realizēšanas izskaidrošana pacientam vai piederīgajam. Rekomendāciju sniegšana profilaksei un ikdienas dzīves aktivitātēm Nodarbības jautājumi: Kādas speciālista intervences palīdz kontakta dibināšanā ar pacientu un veicina motivāciju? |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Motivējošās intervijas prasmju treniņš individuālā saskarsmē
Apraksts
Anotācija: Ārstniecības metožu izvēles un realizēšanas izskaidrošana pacientam vai piederīgajam. Rekomendāciju sniegšana profilaksei un ikdienas dzīves aktivitātēm Nodarbības jautājumi: Kādas speciālista intervences palīdz kontakta dibināšanā ar pacientu un veicina motivāciju? |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Dažādu pieeju izmantošana veselības uzvedības veicināšanā
Apraksts
Dažādu konsultēšanas ieeju salīdzinājums veselības aprūpes situācijās. Kalgari_Kembridžas vadlīnijas un Motivējošā intervija. Indikācijas. Kopīgais un atšķirīgais |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Dažādu pieeju izmantošana veselības uzvedības veicināšanā
Apraksts
Dažādu konsultēšanas ieeju salīdzinājums veselības aprūpes situācijās. Kalgari_Kembridžas vadlīnijas un Motivējošā intervija. Indikācijas. Kopīgais un atšķirīgais |
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Veselības uzvedība un motivācija, to ietekmējošie faktori
Apraksts
Anotācija: Veselības uzvedības modeļu attīstība.Veselības pārliecības modelis;Pārdomātas rīcības modelis un plānotā uzvedības teorija; Aizsardzības motivācijas teorija;Pašregulācijas modelis;Transteorētiskais modelis;
Nodarbības jautājumi: Veselības uzvedības modeļu salīdiznājums.
Kādas ir katra veselības uzvedības modeļa priekšrocības un kādi trūkumi noteiktu, ar veselību saitsītu problēmu profilaksē?
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Veselības uzvedība un motivācija, to ietekmējošie faktori
Apraksts
Anotācija: Veselības uzvedības modeļu attīstība.Veselības pārliecības modelis;Pārdomātas rīcības modelis un plānotā uzvedības teorija; Aizsardzības motivācijas teorija;Pašregulācijas modelis;Transteorētiskais modelis;
Nodarbības jautājumi: Veselības uzvedības modeļu salīdiznājums.
Kādas ir katra veselības uzvedības modeļa priekšrocības un kādi trūkumi noteiktu, ar veselību saitsītu problēmu profilaksē?
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Veselība un slimība. Personības iezīmju saistība ar veselību
Apraksts
Anotācija: Personības īpašibas un veselība.
Personības faktoru saistība ar noteiktām saslimšanām. Predispozīcija.
Nodarbības jautājumi: Kādas personības īpašības ir saistītas ar veselību?Kādi personības faktori ir noturīgi laikā?Kādi personības faktori ir saistīti ar noteiktām saslimšanām?Kas ir predispozīcija?
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Veselība un slimība. Personības iezīmju saistība ar veselību
Apraksts
Anotācija: Personības īpašibas un veselība.
Personības faktoru saistība ar noteiktām saslimšanām. Predispozīcija.
Nodarbības jautājumi: Kādas personības īpašības ir saistītas ar veselību?Kādi personības faktori ir noturīgi laikā?Kādi personības faktori ir saistīti ar noteiktām saslimšanām?Kas ir predispozīcija?
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Motivējošā intervija. Motivējošās intervijas fāzes un saturs
Apraksts
Anotācija: Motivējošās intervijas vēsture un tās pielietošana veselības aprūpē. Motivējošās intervijas I un II fāze, aktīvās klausīšanās prasmes un to lietošana katrā no fāzēm. Metodes motivācijas veicināšanai- skalēšana, nākotnes perspektīva, u.c. Pārmaiņu runa.
Nodarbības jautājumi: Kādās veselības aprūpes jomās izmanto motivējošo interviju? Kāda ir atšķirība starp motivējošās intervijas I un II fāzi? Kādas aktīvās klausīšanās prasmes galvenokārt pielieto motivējošās intervijas katrā fāzē? Kādas metodes var integrēt motivējošajā intervijā? Kas ir pārmaiņu runa?
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Motivējošā intervija. Motivējošās intervijas fāzes un saturs
Apraksts
Anotācija: Motivējošās intervijas vēsture un tās pielietošana veselības aprūpē. Motivējošās intervijas I un II fāze, aktīvās klausīšanās prasmes un to lietošana katrā no fāzēm. Metodes motivācijas veicināšanai- skalēšana, nākotnes perspektīva, u.c. Pārmaiņu runa.
Nodarbības jautājumi: Kādās veselības aprūpes jomās izmanto motivējošo interviju? Kāda ir atšķirība starp motivējošās intervijas I un II fāzi? Kādas aktīvās klausīšanās prasmes galvenokārt pielieto motivējošās intervijas katrā fāzē? Kādas metodes var integrēt motivējošajā intervijā? Kas ir pārmaiņu runa?
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Jaunākie pētījumi par motivējošās intervijas pielietojumu un efektivitāti
Apraksts
Anotācija: Studenti analizē jaunākos pētījumus par motivējošo interviju zobārstniecības praksē. Diskusija. Nodarbības jautājumi: Kādu paradumu un veselības uzvedības pārmaiņu gadījumos ir pierādīta motivējošās intervijas efektivitāte? |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Jaunākie pētījumi par motivējošās intervijas pielietojumu un efektivitāti
Apraksts
Anotācija: Studenti analizē jaunākos pētījumus par motivējošo interviju zobārstniecības praksē. Diskusija. Nodarbības jautājumi: Kādu paradumu un veselības uzvedības pārmaiņu gadījumos ir pierādīta motivējošās intervijas efektivitāte? |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Motivējošās intervijas pamatprincipi un pamatprasmes
Apraksts
Anotācija: Aktīvās klausīšanās prasmju treniņš. Kontakta dibināšana. Acu kontakts un ķermeņa valoda.Atvērtie un slēgtie jautājumi, to lietošana.Parafrāze. Kopsavilkums.Atgriezeniskā saite.
Nodarbības jautājumi: Kādas aktīvās klausīšanās parsmes ir mana stiprā puse un kādas jāpilnveido?
Kā prasmīgi sniegt atgriezenisko saiti?
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Motivējošās intervijas pamatprincipi un pamatprasmes
Apraksts
Anotācija: Aktīvās klausīšanās prasmju treniņš. Kontakta dibināšana. Acu kontakts un ķermeņa valoda.Atvērtie un slēgtie jautājumi, to lietošana.Parafrāze. Kopsavilkums.Atgriezeniskā saite.
Nodarbības jautājumi: Kādas aktīvās klausīšanās parsmes ir mana stiprā puse un kādas jāpilnveido?
Kā prasmīgi sniegt atgriezenisko saiti?
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Motivējošās intervijas prasmju treniņš individuālā saskarsmē
Apraksts
Anotācija: Ārstniecības metožu izvēles un realizēšanas izskaidrošana pacientam vai piederīgajam. Rekomendāciju sniegšana profilaksei un ikdienas dzīves aktivitātēm Nodarbības jautājumi: Kādas speciālista intervences palīdz kontakta dibināšanā ar pacientu un veicina motivāciju? |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Motivējošās intervijas prasmju treniņš individuālā saskarsmē
Apraksts
Anotācija: Ārstniecības metožu izvēles un realizēšanas izskaidrošana pacientam vai piederīgajam. Rekomendāciju sniegšana profilaksei un ikdienas dzīves aktivitātēm Nodarbības jautājumi: Kādas speciālista intervences palīdz kontakta dibināšanā ar pacientu un veicina motivāciju? |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Motivējošās intervijas prasmju treniņš individuālā saskarsmē
Apraksts
Anotācija: Ārstniecības metožu izvēles un realizēšanas izskaidrošana pacientam vai piederīgajam. Rekomendāciju sniegšana profilaksei un ikdienas dzīves aktivitātēm Nodarbības jautājumi: Kādas speciālista intervences palīdz kontakta dibināšanā ar pacientu un veicina motivāciju? |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Motivējošās intervijas prasmju treniņš individuālā saskarsmē
Apraksts
Anotācija: Ārstniecības metožu izvēles un realizēšanas izskaidrošana pacientam vai piederīgajam. Rekomendāciju sniegšana profilaksei un ikdienas dzīves aktivitātēm Nodarbības jautājumi: Kādas speciālista intervences palīdz kontakta dibināšanā ar pacientu un veicina motivāciju? |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Dažādu pieeju izmantošana veselības uzvedības veicināšanā
Apraksts
Dažādu konsultēšanas ieeju salīdzinājums veselības aprūpes situācijās. Kalgari_Kembridžas vadlīnijas un Motivējošā intervija. Indikācijas. Kopīgais un atšķirīgais |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Dažādu pieeju izmantošana veselības uzvedības veicināšanā
Apraksts
Dažādu konsultēšanas ieeju salīdzinājums veselības aprūpes situācijās. Kalgari_Kembridžas vadlīnijas un Motivējošā intervija. Indikācijas. Kopīgais un atšķirīgais |
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
Mārtinsone, K., Sudraba, V. (Sast.). (2016). Veselības psiholoģija. Rīga: RSU. (2. nodaļa, 3. nodaļa, 4. nodaļa, 5.1. nodaļa)
Miller, W.R., Rollnick, S. (2013). Motivational interviewing: Helping People Change. New York, London: The Guilford press.
Schumacher, J.A, Madson, M.A. (2014). Fundamentals of Motivational Interviewing: Tips and Strategies for Addressing Common Clinical Challenges. Oxford University Press Inc.(Part II)
Rosengren, D.B. (2018). Building Motivational Interviewing Skills: A Practitioner Workbook 2nd New edition. Guilford Publications
Papildu literatūra
Mārtinsone, K., Milltuze, A. (red.). (2015). Psiholoģija(no 127.-214.lpp). Rīga: Zvaigzne ABC.
Handbook of personality and health (2006). Chichester, England.( no 73-157 lpp)
Reņģe, V. (2000). Psiholoģija. Personības psiholoģija. Rīga: Zvaigzne ABC.
Citi informācijas avoti
Journal of Personality and Social Psychology