Veidlapa Nr. M-3 (8)
Studiju kursa apraksts

Maģistra darba izstrādes teorētiskie un metodoloģiskie pamati

Studiju kursa pamatinformācija

Kursa kods
VPUPK_301
Zinātnes nozare
Psiholoģija
Kredītpunkti (ECTS)
6,00
Mērķauditorija
Rehabilitācija
LKI
7. līmenis
Studiju veids un forma
Pilna laika

Studiju kursa īstenotājs

Kursa vadītājs
Struktūrvienības vadītājs
Struktūrvienība
Veselības psiholoģijas un pedagoģijas katedra
Kontaktinformācija

Rīga, Dzirciema iela 16, vppk@rsu.lv, +37167061587

Par studiju kursu

Mērķis

Pilnveidot maģistrantu izpratni par pētniecību un prasmi veikt pētījumu sava maģistra darba ietvaros, formulēt pētījuma aktualitāti, problēmu, un pētījuma mērķi; aprakstīt teorētisko pamatojumu un īstenošanas procesu, plānoto izlasi, datu ieguves metodes, procedūru un datu analīzes metodes; izvērtēt iespējamos plānotā pētījuma riskus un draudus; raksturot pētījuma ētiskos aspektus. Pakāpeniski sagatavot maģistrantus pētījuma projekta mākslas terapijā (izvēlētajā specializācijā) izstrādei, realizācijai, noformēšanai, prezentācijai, aizstāvēšanai, atbilstoši RSU Maģistra darba nolikumam.

Priekšzināšanas

Apgūts studiju kurss "Pētījuma metodoloģija"

Studiju rezultāti

Zināšanas

1.Salīdzina un kritiski izvērtē dažādas teorētiskās nostādnes un pētījumu rezultātus saistībā ar pētījuma tēmu; raksturo maģistra darba izstrādes prasības.

Prasmes

1.Formulē pētniecības problēmjautājumus, atbilstoši tēmai, atlasa un kritiski izvērtē literatūras avotus, pamato pētījuma aktualitāti un problēmu, formulē pētījuma mērķi un jautājumu(s)/hipotēzi(es), izvēlas un detalizēti apraksta pētījuma mērķim atbilstošu pētījuma metodoloģiju, saskaņā ar ētikas normām pētījumā, apraksta plānotās datu analīzes metodes, izvērtē potenciālā pētījuma riskus un draudus.

Kompetences

1.Patstāvīgi plāno pētniecības pamatprincipiem un ētikas normām atbilstošu pētījumu mākslas terapijā (izvēlētajā specializācijā), atbilstoši izvēlētajai tēmai, sagatavo pētījuma teorētisko un metodes daļu un prezentē to.

Vērtēšana

Patstāvīgais darbs

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Patstāvīgais darbs

-
-
Veikt sava pētījuma tēmai atbilstošas zinātniskās literatūras meklēšanu, atlasīšanu, apkopošanu un analīzi, un attīstīt sava pētījuma projektu, ietverot pētījuma pamatojumu, literatūras apskatu un detalizētu pētījuma metodoloģijas aprakstu; izvērtēt iespējamos plānotā pētījuma riskus un draudus, raksturot pētījuma ētiskos aspektus; prezentēt projektu. Aizpildīta studiju kursa novērtēšanas anketa.

Pārbaudījums

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Pārbaudījums

-
-
Semestra ieskaite 3. semestra (šī studiju kursa pirmā semestra) noslēgumā. Pētījuma projekta izstrāde un prezentācija (ieskaitīts/neieskaitīts). Vērtējumu veido: 1) Maģistra darba projekta prezentācija pēc zemāk norādītās struktūras – 7 minūtes un atbildes uz jautājumiem. 2) Projekta prezentācijas vizuālais un verbālais aspekts. 3) Iesniegts maģistra darba vadītāja parakstīts/akceptēts projekta rakstisks izklāsts. Prezentējamā projekta un projekta rakstiskā izklāsta struktūra: 1. Titullapa: • Maģistra darba temats • Darba autora vārds un uzvārds • Darba zinātniskā vadītāja vārds, uzvārds un zinātniskais grāds • Konsultanta vārds, uzvārds un zinātniskais grāds (ja konsultants ir bijis pieaicināts) 2. Prezentācijas struktūra 3. Pētījuma aktualitāte un problēma 4. Mērķis un uzdevumi 5. Pētījuma jautājumi/hipotēzes 6. Teorētiskā pārskata karkass: iekļaujot centrālo terminu/jēdzienu/konceptu definīcijas 7. Metode: Izlase 8. Metode: Instrumentārijs 9. Metode: Procedūra 10. Metode: Datu analīze 11. Prognozējamie rezultāti 12. Ētiskie apsvērumi 13. Riski un draudi 14. Laika plānojums 15. Literatūras avoti Mutisks eksāmens 4. semestra (šī studiju kursa otrā semestra) noslēgumā. Pētījuma projekta izstrāde un prezentācija. Vērtējumu veido: 1) Maģistra darba projekta prezentācija pēc zemāk norādītās struktūras – 7 minūtes un atbildes uz jautājumiem. 2) Projekta prezentācijas vizuālais un verbālais aspekts. 3) Iesniegts maģistra darba vadītāja parakstīts/akceptēts projekta rakstisks izklāsts. Prezentējamā projekta un projekta rakstiskā izklāsta struktūra: 1. Titullapa: • Maģistra darba temats • Darba autora vārds un uzvārds • Darba zinātniskā vadītāja vārds, uzvārds un zinātniskais grāds • Konsultanta vārds, uzvārds un zinātniskais grāds (ja konsultants ir bijis pieaicināts) 2. Prezentācijas struktūra 3. Pētījuma aktualitāte un problēma 4. Mērķis un uzdevumi 5. Pētījuma jautājumi/hipotēzes 6. Teorētiskais pārskats 7. Metode: Izlase 8. Metode: Instrumentārijs 9. Metode: Procedūra 10. Metode: Datu analīze 11. Prognozējamie rezultāti 12. Ētiskie apsvērumi 13. Riski un draudi 14. Literatūras avoti Saskaņā ar RSU Studiju reglamenta I 3.9. punktu, nodarbību apmeklējums ir obligāts un tiek reģistrēts.

Studiju kursa tēmu plāns

PILNA LAIKA
1. daļa
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

RSU Maģistra darba nolikums. Maģistra darba izstrādes posmi. Maģistra darba apjoms, struktūra un saturs. Tēmas izvēle un sadarbība ar maģistra darba vadītāju. Maģistra darba izstrādes tiesiskie un ētiskie aspekti.
Apraksts
Anotācija: Maģistra darba izstrādes posmu, darba apjoma, struktūras un satura apspriešana. Aktuālie jautājumi saistībā ar tēmas izvēli un sadarbību ar maģistra darba vadītāju. Maģistra darba izstrādes tiesiskie un ētiskie aspekti. Literatūra: Mārtinsone, K., Pipere, A. (red.). (2021). Zinātniskās darbības metodoloģija: starpdisciplināra perspektīva. Rīga: RSU
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

RSU Maģistra darba nolikums. Maģistra darba izstrādes posmi. Maģistra darba apjoms, struktūra un saturs. Tēmas izvēle un sadarbība ar maģistra darba vadītāju. Maģistra darba izstrādes tiesiskie un ētiskie aspekti.
Apraksts
Anotācija: Maģistra darba izstrādes posmu, darba apjoma, struktūras un satura apspriešana. Aktuālie jautājumi saistībā ar tēmas izvēli un sadarbību ar maģistra darba vadītāju. Maģistra darba izstrādes tiesiskie un ētiskie aspekti. Literatūra: Mārtinsone, K., Pipere, A. (red.). (2021). Zinātniskās darbības metodoloģija: starpdisciplināra perspektīva. Rīga: RSU
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Maģistra darba tēmas formulēšana atbilstoši izvēlētajam dizainam. Pētījuma plānošana.
Apraksts
Anotācija: Aktuālie jautājumi saistībā ar maģistra darba pētnieciskās stratēģijas, dizaina izvēli, un tēmas formulēšanu. Izvēlētās pētījuma tēmas aktualitātes pamatojuma, pētījuma problēmas, mērķa, pētniecisko jautājumu/hipotēžu formulēšana. Pētījuma mērķim atbilstošas metodes daļas izveide: instrumentārijs, dalībnieki, procedūra, datu analīzes metodes. Literatūra: Mārtinsone, K., Pipere, A. (red.). (2021). Zinātniskās darbības metodoloģija: starpdisciplināra perspektīva. Rīga: RSU
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Maģistra darba tēmas formulēšana atbilstoši izvēlētajam dizainam. Pētījuma plānošana.
Apraksts
Anotācija: Aktuālie jautājumi saistībā ar maģistra darba pētnieciskās stratēģijas, dizaina izvēli, un tēmas formulēšanu. Izvēlētās pētījuma tēmas aktualitātes pamatojuma, pētījuma problēmas, mērķa, pētniecisko jautājumu/hipotēžu formulēšana. Pētījuma mērķim atbilstošas metodes daļas izveide: instrumentārijs, dalībnieki, procedūra, datu analīzes metodes. Literatūra: Mārtinsone, K., Pipere, A. (red.). (2021). Zinātniskās darbības metodoloģija: starpdisciplināra perspektīva. Rīga: RSU
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Maģistra darba tēmas formulēšana atbilstoši izvēlētajam dizainam. Pētījuma plānošana.
Apraksts
Anotācija: Aktuālie jautājumi saistībā ar maģistra darba pētnieciskās stratēģijas, dizaina izvēli, un tēmas formulēšanu. Izvēlētās pētījuma tēmas aktualitātes pamatojuma, pētījuma problēmas, mērķa, pētniecisko jautājumu/hipotēžu formulēšana. Pētījuma mērķim atbilstošas metodes daļas izveide: instrumentārijs, dalībnieki, procedūra, datu analīzes metodes. Literatūra: Mārtinsone, K., Pipere, A. (red.). (2021). Zinātniskās darbības metodoloģija: starpdisciplināra perspektīva. Rīga: RSU
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Maģistra darba tēmas formulēšana atbilstoši izvēlētajam dizainam. Pētījuma plānošana.
Apraksts
Anotācija: Aktuālie jautājumi saistībā ar maģistra darba pētnieciskās stratēģijas, dizaina izvēli, un tēmas formulēšanu. Izvēlētās pētījuma tēmas aktualitātes pamatojuma, pētījuma problēmas, mērķa, pētniecisko jautājumu/hipotēžu formulēšana. Pētījuma mērķim atbilstošas metodes daļas izveide: instrumentārijs, dalībnieki, procedūra, datu analīzes metodes. Literatūra: Mārtinsone, K., Pipere, A. (red.). (2021). Zinātniskās darbības metodoloģija: starpdisciplināra perspektīva. Rīga: RSU
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Maģistra darba izstrādes posmu plānošana.
Apraksts
Anotācija: Maģistra darba izstrādes posmu plānošana, potenciālo risku un draudu izvērtēšana. Literatūra: Mārtinsone, K., Pipere, A. (red.). (2021). Zinātniskās darbības metodoloģija: starpdisciplināra perspektīva. Rīga: RSU
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Maģistra darba izstrādes posmu plānošana.
Apraksts
Anotācija: Maģistra darba izstrādes posmu plānošana, potenciālo risku un draudu izvērtēšana. Literatūra: Mārtinsone, K., Pipere, A. (red.). (2021). Zinātniskās darbības metodoloģija: starpdisciplināra perspektīva. Rīga: RSU
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Maģistra darba izstrādes posmu plānošana.
Apraksts
Anotācija: Maģistra darba izstrādes posmu plānošana, potenciālo risku un draudu izvērtēšana. Literatūra: Mārtinsone, K., Pipere, A. (red.). (2021). Zinātniskās darbības metodoloģija: starpdisciplināra perspektīva. Rīga: RSU
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Maģistra darba izstrādes posmu plānošana.
Apraksts
Anotācija: Maģistra darba izstrādes posmu plānošana, potenciālo risku un draudu izvērtēšana. Literatūra: Mārtinsone, K., Pipere, A. (red.). (2021). Zinātniskās darbības metodoloģija: starpdisciplināra perspektīva. Rīga: RSU
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Literatūras apskata izveides nosacījumi.
Apraksts
Anotācija: Literatūras apskata izveide, pētījuma teorētiskā pamatojuma, darba satura nodaļu un apakšnodaļu plānošana un strukturēšana Literatūra: Mārtinsone, K., Pipere, A. (red.). (2021). Zinātniskās darbības metodoloģija: starpdisciplināra perspektīva. Rīga: RSU Mārtinsone, K., Šneidere, K. (2020). Metodiskie norādījumi maģistra darbu izstrādei RSU RSU psiholoģijas, mākslu terapijas un supervīzijas studiju programmās. Rīga: RSU Mārtinsone, K., Pipere, A. (red.). (2019). Zinātniskā rakstīšana un pētījumu rezultātu izplatīšana (otrais, papildinātais izdevums). Rīga: RSU
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Literatūras apskata izveides nosacījumi.
Apraksts
Anotācija: Literatūras apskata izveide, pētījuma teorētiskā pamatojuma, darba satura nodaļu un apakšnodaļu plānošana un strukturēšana Literatūra: Mārtinsone, K., Pipere, A. (red.). (2021). Zinātniskās darbības metodoloģija: starpdisciplināra perspektīva. Rīga: RSU Mārtinsone, K., Šneidere, K. (2020). Metodiskie norādījumi maģistra darbu izstrādei RSU RSU psiholoģijas, mākslu terapijas un supervīzijas studiju programmās. Rīga: RSU Mārtinsone, K., Pipere, A. (red.). (2019). Zinātniskā rakstīšana un pētījumu rezultātu izplatīšana (otrais, papildinātais izdevums). Rīga: RSU
Kopā kredītpunkti (ECTS):
3,00
Kontaktstundas:
24 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Ieskaite (Semestra)
2. daļa
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Akadēmiskā rakstīšana. Teksta, atsauču un literatūras saraksta noformēšana.
Apraksts
Anotācija: Aktuālie jautājumi saistībā ar akadēmiskā rakstīšanu: teksta veidošanu, valodu, strukturēšanu. Teksta, atsauču un literatūras saraksta noformēšana, automātisko atsauču programmu izmantošanu. Zinātniskā komunikācija – pētījuma rezultātu atspoguļojums. Tēžu, mutiskas prezentācijas, stenda referāta, raksta sagatavošana un komunikācija ar publicētāju. Autorība. Datu vizualizācijas metodes. Citējamības indeksi. Literatūra: Mārtinsone, K., Pipere, A. (red.). (2019). Zinātniskā rakstīšana un pētījumu rezultātu izplatīšana (otrais, papildinātais izdevums). Rīga: RSU
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Akadēmiskā rakstīšana. Teksta, atsauču un literatūras saraksta noformēšana.
Apraksts
Anotācija: Aktuālie jautājumi saistībā ar akadēmiskā rakstīšanu: teksta veidošanu, valodu, strukturēšanu. Teksta, atsauču un literatūras saraksta noformēšana, automātisko atsauču programmu izmantošanu. Zinātniskā komunikācija – pētījuma rezultātu atspoguļojums. Tēžu, mutiskas prezentācijas, stenda referāta, raksta sagatavošana un komunikācija ar publicētāju. Autorība. Datu vizualizācijas metodes. Citējamības indeksi. Literatūra: Mārtinsone, K., Pipere, A. (red.). (2019). Zinātniskā rakstīšana un pētījumu rezultātu izplatīšana (otrais, papildinātais izdevums). Rīga: RSU
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Ētiskie aspekti pētniecībā
Apraksts
Anotācija: Ētiskie un tiesiskie aspekti pētniecībā. Atļauju saņemšana un nepieciešamo formalitāšu sagatavošana RSU Ētikas komitejas atļaujas saņemšanai. Literatūra: Mārtinsone, K., Pipere, A. (red.). (2021). Zinātniskās darbības metodoloģija: starpdisciplināra perspektīva. Rīga: RSU
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Ētiskie aspekti pētniecībā
Apraksts
Anotācija: Ētiskie un tiesiskie aspekti pētniecībā. Atļauju saņemšana un nepieciešamo formalitāšu sagatavošana RSU Ētikas komitejas atļaujas saņemšanai. Literatūra: Mārtinsone, K., Pipere, A. (red.). (2021). Zinātniskās darbības metodoloģija: starpdisciplināra perspektīva. Rīga: RSU
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Pētījuma aktualitātes pamatojums, problēmas, mērķa, pētnieciskā jautājuma/hipotēzes formulēšana.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Pētījuma aktualitātes pamatojums, problēmas, mērķa, pētnieciskā jautājuma/hipotēzes formulēšana.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Pētījuma metodes izstrāde
Apraksts
Anotācija: Pētījuma mērķim un izvirzītajiem pētījuma jautājumiem atbilstošas pētījuma metodes izveide iekļaujot pētījuma izlasi, instrumentāriju, procedūru un datu analīzes metodes. Literatūra: Mārtinsone, K., Pipere, A. (red.). (2021). Zinātniskās darbības metodoloģija: starpdisciplināra perspektīva. Rīga: RSU
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Pētījuma metodes izstrāde
Apraksts
Anotācija: Pētījuma mērķim un izvirzītajiem pētījuma jautājumiem atbilstošas pētījuma metodes izveide iekļaujot pētījuma izlasi, instrumentāriju, procedūru un datu analīzes metodes. Literatūra: Mārtinsone, K., Pipere, A. (red.). (2021). Zinātniskās darbības metodoloģija: starpdisciplināra perspektīva. Rīga: RSU
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Datu ieguves un analīzes metodes
Apraksts
Anotācija: Atbilstoši izvēlētajam pētījuma mērķim un pētījuma jautājumiem piemērotu datu ieguves metožu izvēle un atbilstošu kvantitatīvo, kvalitatīvo datu analīzes metožu izmantošana. Literatūra: Mārtinsone, K., Pipere, A. (red.). (2021). Zinātniskās darbības metodoloģija: starpdisciplināra perspektīva. Rīga: RSU
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Datu ieguves un analīzes metodes
Apraksts
Anotācija: Atbilstoši izvēlētajam pētījuma mērķim un pētījuma jautājumiem piemērotu datu ieguves metožu izvēle un atbilstošu kvantitatīvo, kvalitatīvo datu analīzes metožu izmantošana. Literatūra: Mārtinsone, K., Pipere, A. (red.). (2021). Zinātniskās darbības metodoloģija: starpdisciplināra perspektīva. Rīga: RSU
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Datu ieguves un analīzes metodes
Apraksts
Anotācija: Atbilstoši izvēlētajam pētījuma mērķim un pētījuma jautājumiem piemērotu datu ieguves metožu izvēle un atbilstošu kvantitatīvo, kvalitatīvo datu analīzes metožu izmantošana. Literatūra: Mārtinsone, K., Pipere, A. (red.). (2021). Zinātniskās darbības metodoloģija: starpdisciplināra perspektīva. Rīga: RSU
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Datu ieguves un analīzes metodes
Apraksts
Anotācija: Atbilstoši izvēlētajam pētījuma mērķim un pētījuma jautājumiem piemērotu datu ieguves metožu izvēle un atbilstošu kvantitatīvo, kvalitatīvo datu analīzes metožu izmantošana. Literatūra: Mārtinsone, K., Pipere, A. (red.). (2021). Zinātniskās darbības metodoloģija: starpdisciplināra perspektīva. Rīga: RSU
Kopā kredītpunkti (ECTS):
3,00
Kontaktstundas:
24 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Eksāmens (Mutisks)

Bibliogrāfija

Obligātā literatūra

1.

Mārtinsone, K., Pipere, A. (red.). (2021). Zinātniskās darbības metodoloģija: starpdisciplināra perspektīva. Rīga: RSU

2.

Mārtinsone, K., Šneidere, K. (2020). Metodiskie norādījumi maģistra darbu izstrādei RSU psiholoģijas, mākslu terapijas un supervīzijas studiju programmās. Rīga: RSU

3.

Mārtinsone, K., Pipere, A. (red.). (2019). Zinātniskā rakstīšana un pētījumu rezultātu izplatīšana (otrais, papildinātais izdevums). Rīga: RSU

Papildu literatūra

1.

Ansdell, G., Pavlicevic, M. (2001). Beginning Research in the Arts Therapies. London: Jessica Kingsley.

2.

Gilroy, A. (2006). Art Therapy, Research and Evidence Based Practice. London: SAGE

3.

Guest, G., Namely, E. E. & Mitchell, M. L. (2013) Collecting Qualitative Data: A Field Manual for Applied Research. Los Angeles: SAGE.

4.

Leech, Nancy L. IBM SPSS for intermediate statistics : use and interpretation / Nancy L. Leech, Karen C. Barrett, and George A. Morgan. 5th edition. New York, NY : Routledge, Taylor & Francis Group, 2015

5.

Kapitan, L. (2010). Introduction to Art Therapy Research. 2nd Edition. Routledge

6.

Mārtinsone K., Krevica E. (sast.). (2014) Mākslu terapijas dažādām kientu/ pacientu grupām. Rakstu krājums. Rīga: RSU.

7.

Mārtinsone, K. (2010). (Sast.). Pētījumi mākslu terapijā. Rīga: Drukātava.

8.

Raščevska M. (2005). Psiholoģisko testu un aptauju konstruēšana un adaptācija. Rīga: Raka.

9.

Мартинсоне К. (Ред.). (2014) Искусствотерапия. Пер. с латыш. А. Карповой. СПб. Речь.

10.

Mārtinsone, K., Pipere, A., Kamerāde, D. (red.). 2016. Pētniecība: teorija un prakse. Rīga: RaKa.

11.

Kroplijs A., Raščevska M. (2010). Kvalitatīvās pētniecības metodes sociālajās zinātnēs. Rīga: Raka.

12.

Creswell, J. W. (2018). Research Design: Qualitative, Quantitative, and Mixed Methods Approaches. London: SAGE.

Citi informācijas avoti

1.

Datu bāzes: Clinical Key; Cochrane Library; DynaMed Plus; Ebrarye Books; EBSCO; OVID; ProQuest; PubMed; SAGE Publications; ScienceDirect; Scopus; Web of Science; Wiley Online Library; PsychInfo

2.

American Journal of Dance Therapy

3.

Art Therapy: Journal of the American Art Therapy Association

4.

Body, Movement and Dance in Psychotherapy

5.

Drama Review

6.

Drama therapy

7.

International Journal of Art Therapy

8.

International Journal of Arts Medicine

9.

Narrative Inquiry

10.

The Arts in Psychotherapy

11.

The Canadian Art Therapy Association Journal