Veidlapa Nr. M-3 (8)
Studiju kursa apraksts

Digitālā mārketinga iespējas veselības veicināšanas jomā

Studiju kursa pamatinformācija

Kursa kods
SUUK_239
Zinātnes nozare
Veselības un sporta zinātnes
Kredītpunkti (ECTS)
3,00
Mērķauditorija
Ārstniecība; Farmācija; Rehabilitācija; Sabiedrības veselība; Sporta treneris; Veselības vadība; Zobārstniecība
LKI
Visiem līmeņiem
Studiju veids un forma
Pilna laika; Nepilna laika

Studiju kursa īstenotājs

Kursa vadītājs
Struktūrvienības vadītājs
Struktūrvienība
Veselības psiholoģijas un pedagoģijas katedra
Kontaktinformācija

Rīga, Cigoriņu iela 3, spk@rsu.lv, +371 67611559

Par studiju kursu

Mērķis

Radīt priekšstatu par digitālo mārketingu un satura izstrādes rīkiem, komunikācijas kanāliem veselības veicināšanas jomā.

Priekšzināšanas

Ieinteresība sportā, veselības veicināšanas un labsajūtas sfērās.

Studiju rezultāti

Zināšanas

1.Studiju kursa apguves rezultātā rodas izpratne par digitālā mārketinga nozari un aktuālajām tendencēm digitālajā vidē. Studiju kursā apgūtās tēmas nodrošina pamatu, lai uzsāktu mērķtiecīgu komunikāciju digitālajā vidē veselības veicināšanas jomā.

Prasmes

1.Kursa laikā tiek iegūtas prasmes komunikācijas mērķu definēšanā, digitālo mārketinga kampaņu izstrādē. Spēs saprast dažādas mārketinga stratēģijas veselības veicināšanas jomā. Atbilstoši izvēlētajiem mērķiem, prot definēt komunikatīvos vēstījumus un pielāgot digitālos komunikācijas kanālus. Iegūtas prasmes izmantot satura izstrādes rīku Canva.

Kompetences

1.Izmantojot iegūtās zināšanas un prasmes, studējošie spēs veidot mārketinga kampaņas, izstradāt saturu un pielāgot dažādus digitālos komunikācijas kanālus, lai veiksīmigi popularizētu veselības veicināšanas profesijas, paaugstinātu finansiālo labklājību un nodrošinātu iespēju palīdzēt cilvēkiem, kam nav iespējams apmeklēt vizītes klātienē. Digitālā mērketinga zināšanas palielina konkurētspēju veselības nozarē, vienlaikus padarot pakalpojumus pieejamus plašākai sabiedrības daļai.

Vērtēšana

Patstāvīgais darbs

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Patstāvīgais darbs

-
-
Praktiskais uzdevums. Pēc izvēles izstrādāt kampaņas plānu zīmolam. Veicamie uzdevumi: • Aizpildīta darba lapa (kā arī sociālo tīklu komunikācijas laika plāns); • Prezentācijas izstrāde un prezentēšana kursa biedriem.

Pārbaudījums

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Pārbaudījums

-
-
1. Praktiskā uzdevuma izpilde (50% no gala vērtējuma) 2. Apmeklējums vismaz 90% 3. Teorijas eksāmens (50% no gala vērtējuma)

Studiju kursa tēmu plāns

PILNA LAIKA
1. daļa
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Digitālā mārketinga vēsture un attīstība. Aktuālās tendences.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Digitālā mārketinga vēsture un attīstība. Aktuālās tendences.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Mārketinga pamati. Mārketinga modeļi B2B/B2C. Zīmola pozīcija tirgū, konkurenti.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Mārketinga pamati. Mārketinga modeļi B2B/B2C. Zīmola pozīcija tirgū, konkurenti.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Digitālā mārketinga satura izstrādes pamati. Formāts, kompozīcija un citi tehniski aspekti. Satura izstrādes programmatūras un tīmekļa rīki. Canva.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Digitālā mārketinga satura izstrādes pamati. Formāts, kompozīcija un citi tehniski aspekti. Satura izstrādes programmatūras un tīmekļa rīki. Canva.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Digitālā mārketinga satura izstrādes pamati. Formāts, kompozīcija un citi tehniski aspekti. Satura izstrādes programmatūras un tīmekļa rīki. Canva.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Digitālā mārketinga satura izstrādes pamati. Formāts, kompozīcija un citi tehniski aspekti. Satura izstrādes programmatūras un tīmekļa rīki. Canva.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Praktiskais darbs ar rīku Canva.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Praktiskais darbs ar rīku Canva.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Praktiskais darbs ar rīku Canva.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Praktiskais darbs ar rīku Canva.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Digitālie komunikācijas kanāli. Sociālie tīkli. Tīmekļvietnes, google adwords, sociālie tīkli.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Digitālie komunikācijas kanāli. Sociālie tīkli. Tīmekļvietnes, google adwords, sociālie tīkli.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Mārketinga kampaņu izstrāde. Mērķis, mērķauditorija, vēstījums, taktiskie risinājumi, atgriezeniskā saite.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Mārketinga kampaņu izstrāde. Mērķis, mērķauditorija, vēstījums, taktiskie risinājumi, atgriezeniskā saite.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Mārketinga kampaņu izstrāde. Mērķis, mērķauditorija, vēstījums, taktiskie risinājumi, atgriezeniskā saite.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Mārketinga kampaņu izstrāde. Mērķis, mērķauditorija, vēstījums, taktiskie risinājumi, atgriezeniskā saite.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Mārketinga kampaņu izstrāde. Mērķis, mērķauditorija, vēstījums, taktiskie risinājumi, atgriezeniskā saite.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Mārketinga kampaņu izstrāde. Mērķis, mērķauditorija, vēstījums, taktiskie risinājumi, atgriezeniskā saite.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Mārketinga kampaņu izstrāde. Mērķis, mērķauditorija, vēstījums, taktiskie risinājumi, atgriezeniskā saite.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Mārketinga kampaņu izstrāde. Mērķis, mērķauditorija, vēstījums, taktiskie risinājumi, atgriezeniskā saite.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Mārketinga kampaņu izstrāde. Mērķis, mērķauditorija, vēstījums, taktiskie risinājumi, atgriezeniskā saite.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Mārketinga kampaņu izstrāde. Mērķis, mērķauditorija, vēstījums, taktiskie risinājumi, atgriezeniskā saite.
Kopā kredītpunkti (ECTS):
3,00
Kontaktstundas:
48 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Eksāmens (Rakstisks)
NEPILNA LAIKA
1. daļa
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Digitālā mārketinga vēsture un attīstība. Aktuālās tendences.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Mārketinga pamati. Mārketinga modeļi B2B/B2C. Zīmola pozīcija tirgū, konkurenti.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Digitālā mārketinga satura izstrādes pamati. Formāts, kompozīcija un citi tehniski aspekti. Satura izstrādes programmatūras un tīmekļa rīki. Canva.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Digitālā mārketinga satura izstrādes pamati. Formāts, kompozīcija un citi tehniski aspekti. Satura izstrādes programmatūras un tīmekļa rīki. Canva.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Praktiskais darbs ar rīku Canva.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Praktiskais darbs ar rīku Canva.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Digitālie komunikācijas kanāli. Sociālie tīkli. Tīmekļvietnes, google adwords, sociālie tīkli.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Mārketinga kampaņu izstrāde. Mērķis, mērķauditorija, vēstījums, taktiskie risinājumi, atgriezeniskā saite.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Mārketinga kampaņu izstrāde. Mērķis, mērķauditorija, vēstījums, taktiskie risinājumi, atgriezeniskā saite.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Mārketinga kampaņu izstrāde. Mērķis, mērķauditorija, vēstījums, taktiskie risinājumi, atgriezeniskā saite.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Mārketinga kampaņu izstrāde. Mērķis, mērķauditorija, vēstījums, taktiskie risinājumi, atgriezeniskā saite.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Mārketinga kampaņu izstrāde. Mērķis, mērķauditorija, vēstījums, taktiskie risinājumi, atgriezeniskā saite.
Kopā kredītpunkti (ECTS):
3,00
Kontaktstundas:
24 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Eksāmens (Rakstisks)

Bibliogrāfija

Obligātā literatūra

1.

Rogers, J. (2021). The Digital Marketing Landscape (ISSN). New York: Business Expert Press.

2.

Kumar, S. (2020). Digital Marketing Insights. Associated Publishing Company.

Papildu literatūra

1.

Westerman, D., Spence, P. & Van der Heide, B. (2014). Social Media as Information Source: Recency of Updates and Credibility of Information.

2.

Obar, J.A. and Wildman, S. (2015). Social media definition and the governance challenge: An introduction to the special issue. Telecommunications policy, 39(9). 745-750.

3.

Wilde, S. (2013). Viral Marketing Within Social Networking Sites: The Creation of an Effective Viral Marketing Campaign. Hamburg: Diplomica Verlag GmbH.

4.

Chaffey, D., Smith P. R. (2013). E-marketing Excellence: Planning and Optimizing Your Digital Marketing. Oxon: Routledge.

Citi informācijas avoti

8.

Levinson, J. C., Gibson, S. (2010). Guerilla Social Media Marketing. Canada: Entrepreneur Media Inc.

9.

Brügger, N. (2012). When the present web is later the past: web historiography, digital history and internet studies.