Digitālā mārketinga iespējas veselības veicināšanas jomā
Studiju kursa īstenotājs
Rīga, Cigoriņu iela 3, spk@rsu.lv, +371 67611559
Par studiju kursu
Mērķis
Priekšzināšanas
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.Studiju kursa apguves rezultātā rodas izpratne par digitālā mārketinga nozari un aktuālajām tendencēm digitālajā vidē. Studiju kursā apgūtās tēmas nodrošina pamatu, lai uzsāktu mērķtiecīgu komunikāciju digitālajā vidē veselības veicināšanas jomā.
Prasmes
1.Kursa laikā tiek iegūtas prasmes komunikācijas mērķu definēšanā, digitālo mārketinga kampaņu izstrādē. Spēs saprast dažādas mārketinga stratēģijas veselības veicināšanas jomā. Atbilstoši izvēlētajiem mērķiem, prot definēt komunikatīvos vēstījumus un pielāgot digitālos komunikācijas kanālus. Iegūtas prasmes izmantot satura izstrādes rīku Canva.
Kompetences
1.Izmantojot iegūtās zināšanas un prasmes, studējošie spēs veidot mārketinga kampaņas, izstradāt saturu un pielāgot dažādus digitālos komunikācijas kanālus, lai veiksīmigi popularizētu veselības veicināšanas profesijas, paaugstinātu finansiālo labklājību un nodrošinātu iespēju palīdzēt cilvēkiem, kam nav iespējams apmeklēt vizītes klātienē. Digitālā mērketinga zināšanas palielina konkurētspēju veselības nozarē, vienlaikus padarot pakalpojumus pieejamus plašākai sabiedrības daļai.
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Patstāvīgais darbs |
-
|
-
|
|
Praktiskais uzdevums.
Pēc izvēles izstrādāt kampaņas plānu zīmolam.
Veicamie uzdevumi:
• Aizpildīta darba lapa (kā arī sociālo tīklu komunikācijas laika plāns);
• Prezentācijas izstrāde un prezentēšana kursa biedriem.
|
||
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Pārbaudījums |
-
|
-
|
|
1. Praktiskā uzdevuma izpilde (50% no gala vērtējuma)
2. Apmeklējums vismaz 90%
3. Teorijas eksāmens (50% no gala vērtējuma)
|
||
Studiju kursa tēmu plāns
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Digitālā mārketinga vēsture un attīstība. Aktuālās tendences.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Digitālā mārketinga vēsture un attīstība. Aktuālās tendences.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mārketinga pamati. Mārketinga modeļi B2B/B2C. Zīmola pozīcija tirgū, konkurenti.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mārketinga pamati. Mārketinga modeļi B2B/B2C. Zīmola pozīcija tirgū, konkurenti.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Digitālā mārketinga satura izstrādes pamati. Formāts, kompozīcija un citi tehniski aspekti. Satura izstrādes programmatūras un tīmekļa rīki. Canva.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Digitālā mārketinga satura izstrādes pamati. Formāts, kompozīcija un citi tehniski aspekti. Satura izstrādes programmatūras un tīmekļa rīki. Canva.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Digitālā mārketinga satura izstrādes pamati. Formāts, kompozīcija un citi tehniski aspekti. Satura izstrādes programmatūras un tīmekļa rīki. Canva.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Digitālā mārketinga satura izstrādes pamati. Formāts, kompozīcija un citi tehniski aspekti. Satura izstrādes programmatūras un tīmekļa rīki. Canva.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Praktiskais darbs ar rīku Canva.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Praktiskais darbs ar rīku Canva.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Praktiskais darbs ar rīku Canva.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Praktiskais darbs ar rīku Canva.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Digitālie komunikācijas kanāli. Sociālie tīkli.
Tīmekļvietnes, google adwords, sociālie tīkli.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Digitālie komunikācijas kanāli. Sociālie tīkli.
Tīmekļvietnes, google adwords, sociālie tīkli.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mārketinga kampaņu izstrāde. Mērķis, mērķauditorija, vēstījums, taktiskie risinājumi, atgriezeniskā saite.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mārketinga kampaņu izstrāde. Mērķis, mērķauditorija, vēstījums, taktiskie risinājumi, atgriezeniskā saite.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mārketinga kampaņu izstrāde. Mērķis, mērķauditorija, vēstījums, taktiskie risinājumi, atgriezeniskā saite.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mārketinga kampaņu izstrāde. Mērķis, mērķauditorija, vēstījums, taktiskie risinājumi, atgriezeniskā saite.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mārketinga kampaņu izstrāde. Mērķis, mērķauditorija, vēstījums, taktiskie risinājumi, atgriezeniskā saite.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mārketinga kampaņu izstrāde. Mērķis, mērķauditorija, vēstījums, taktiskie risinājumi, atgriezeniskā saite.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mārketinga kampaņu izstrāde. Mērķis, mērķauditorija, vēstījums, taktiskie risinājumi, atgriezeniskā saite.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mārketinga kampaņu izstrāde. Mērķis, mērķauditorija, vēstījums, taktiskie risinājumi, atgriezeniskā saite.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mārketinga kampaņu izstrāde. Mērķis, mērķauditorija, vēstījums, taktiskie risinājumi, atgriezeniskā saite.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mārketinga kampaņu izstrāde. Mērķis, mērķauditorija, vēstījums, taktiskie risinājumi, atgriezeniskā saite.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Digitālā mārketinga vēsture un attīstība. Aktuālās tendences.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mārketinga pamati. Mārketinga modeļi B2B/B2C. Zīmola pozīcija tirgū, konkurenti.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Digitālā mārketinga satura izstrādes pamati. Formāts, kompozīcija un citi tehniski aspekti. Satura izstrādes programmatūras un tīmekļa rīki. Canva.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Digitālā mārketinga satura izstrādes pamati. Formāts, kompozīcija un citi tehniski aspekti. Satura izstrādes programmatūras un tīmekļa rīki. Canva.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Praktiskais darbs ar rīku Canva.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Praktiskais darbs ar rīku Canva.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Digitālie komunikācijas kanāli. Sociālie tīkli.
Tīmekļvietnes, google adwords, sociālie tīkli.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mārketinga kampaņu izstrāde. Mērķis, mērķauditorija, vēstījums, taktiskie risinājumi, atgriezeniskā saite.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mārketinga kampaņu izstrāde. Mērķis, mērķauditorija, vēstījums, taktiskie risinājumi, atgriezeniskā saite.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mārketinga kampaņu izstrāde. Mērķis, mērķauditorija, vēstījums, taktiskie risinājumi, atgriezeniskā saite.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mārketinga kampaņu izstrāde. Mērķis, mērķauditorija, vēstījums, taktiskie risinājumi, atgriezeniskā saite.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mārketinga kampaņu izstrāde. Mērķis, mērķauditorija, vēstījums, taktiskie risinājumi, atgriezeniskā saite.
|
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
Rogers, J. (2021). The Digital Marketing Landscape (ISSN). New York: Business Expert Press.
Kumar, S. (2020). Digital Marketing Insights. Associated Publishing Company.
Papildu literatūra
Westerman, D., Spence, P. & Van der Heide, B. (2014). Social Media as Information Source: Recency of Updates and Credibility of Information.
Obar, J.A. and Wildman, S. (2015). Social media definition and the governance challenge: An introduction to the special issue. Telecommunications policy, 39(9). 745-750.
Wilde, S. (2013). Viral Marketing Within Social Networking Sites: The Creation of an Effective Viral Marketing Campaign. Hamburg: Diplomica Verlag GmbH.
Chaffey, D., Smith P. R. (2013). E-marketing Excellence: Planning and Optimizing Your Digital Marketing. Oxon: Routledge.
Citi informācijas avoti
Levinson, J. C., Gibson, S. (2010). Guerilla Social Media Marketing. Canada: Entrepreneur Media Inc.