Health Pedagogy
Study Course Implementer
-
About Study Course
Objective
Preliminary Knowledge
Learning Outcomes
Knowledge
1.-
Skills
1.-
Competences
1.-
Assessment
Individual work
Examination
Study Course Theme Plan
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Bibliography
Required Reading
Autoru kolektīvs. (1996). Cilvēks un dzīve socioloģijas skatījumā. Rīga: SIA RANTI.
Geidžs, N. L., Berliners, D.,C. (1999). Pedagoģiskā psiholoģija. Rīga: Zvaigzne ABC.
Anspaks, J. (2003). Pedagoģijas idejas Latvijā. Rīga: RaKa.
Špona, A. (2004). Audzināšanas process teorijā un praksē. Rīga: Raka.
Zelmenis, V. (2000). Pedagoģijas pamati. Rīga: RaKa.
Additional Reading
Diekelmann, N. L. (2003). Teaching the Practitioners of Care: New Pedagogies for the Health Professions. University of Wisconsin Press.
Stēnsgorda, P. (2004). Māte, bērni un tēvs. Rīga: Atēna.
Gudjons, H. (2007). Pedagoģijas pamatatziņas. Rīga, Zvaigzne ABC.
Rubene, Z., Krūmiņa, A., Vanaga, I. (2008). Ievads mediju pedagoģijā. Monogrāfija. Rīga: RaKa.
Rubene, Z. (2008). Kritiskās domāšanas izmantošana studiju procesā. Rīga: LU Akadēmiskais apgāds.
Rubene, Z. (2006). Kritiskā domāšana postmodernisma situācijā.
Bēme, G. (2003). Refleksijas par izglītības un kultūras kopsakarībām.Skolotājs, Nr. 4.