Veidlapa Nr. M-3 (8)
Study Course Description

Orientation at School

Main Study Course Information

Course Code
LSPA_109
Branch of Science
Health sciences
ECTS
2.00
Target Audience
Sports Trainer
LQF
Level 6
Study Type And Form
Full-Time; Part-Time

Study Course Implementer

Course Supervisor
Structure Unit Manager
Structural Unit
Latvian Academy of Sport Education (LASE)
Contacts

LSPA, Brīvības gatve 333, Riga, LV-1006

About Study Course

Objective

-

Preliminary Knowledge

-

Learning Outcomes

Knowledge

1.-

Skills

1.-

Competences

1.-

Assessment

Individual work

Title
% from total grade
Grade
1.

Individual work

-
-

Examination

Title
% from total grade
Grade
1.

Examination

-
-

Study Course Theme Plan

FULL-TIME
Part 1
  1. Lecture

Modality
Location
Contact hours
On site
Other
2

Topics

-
  1. Class/Seminar

Modality
Location
Contact hours
On site
Other
2

Topics

-
  1. Class/Seminar

Modality
Location
Contact hours
On site
Other
2

Topics

-
  1. Class/Seminar

Modality
Location
Contact hours
On site
Other
2

Topics

-
  1. Class/Seminar

Modality
Location
Contact hours
On site
Other
2

Topics

-
  1. Class/Seminar

Modality
Location
Contact hours
On site
Other
2

Topics

-
  1. Class/Seminar

Modality
Location
Contact hours
On site
Other
2

Topics

-
  1. Class/Seminar

Modality
Location
Contact hours
On site
Other
2

Topics

-
Total ECTS (Creditpoints):
2.00
Contact hours:
16 Academic Hours
Final Examination:
Exam
PART-TIME
Part 1
  1. Lecture

Modality
Location
Contact hours
On site
Other
2

Topics

-
Total ECTS (Creditpoints):
1.00
Contact hours:
2 Academic Hours
Final Examination:
Test (Semester)
Part 2
  1. Class/Seminar

Modality
Location
Contact hours
On site
Other
2

Topics

-
  1. Class/Seminar

Modality
Location
Contact hours
On site
Other
2

Topics

-
  1. Class/Seminar

Modality
Location
Contact hours
On site
Other
2

Topics

-
Total ECTS (Creditpoints):
1.00
Contact hours:
6 Academic Hours
Final Examination:
Exam

Bibliography

Required Reading

1.

Aktīvā tūrisma rokasgrāmata

2.

Brūders A., Krauksta D. Tūrisms. Rīga: LSPA, 1998. 77 lpp.

3.

Drošības un veselības jautājumu integrācija mācību procesā

4.

Strādā vesels

5.

Indriksone L., Smila B. Orientēšanās I daļa. Rīga: LSPA, 2000. – 83 lpp.

6.

Indriksone L., Smila B. Orientēšanās II daļa. Rīga: LSPA, 2002. – 67 lpp.

7.

Neformālās izglītības metodes. Tūrisma aktivitātes. Materiālu sagatavoja: Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra, 2009.

8.

Paņem dabu aiz rokas. ROKASGRĀMATA skolotājiem un vecākiem. 2015

9.

Skola “2030”

Additional Reading

1.

Antiņa I., Mežale S. Spēles radošiem pedagogiem. Rīga: RaKa, 2008. 172 lpp.

2.

Badvērts Dž. Mezgli. Mezglu siešanas rokasgrāmata. Rīga: Zvaigzne ABC, 2009. 128 lpp.

3.

Liepiņa I. Maģistra darbs. Tūrisma tehnikas paņēmieni. LSPA, 2004. 78 lpp.

4.

Liepiņa I. Lekcija. Tūrisma speciālais inventārs. LSPA 2006. 21 lpp.

5.

Rohnke K.E., Rogers D. The Complete Ropes Course Manual, 2007. 428 p

6.

Kalniņš G.. Skolēnu un jauniešu grupu aktivitātes brīvā dabā. To plānošana, organizēšana un drošības aspekti. LR Labklājības Ministrija, Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija, 2011

7.

Larss E. Orienteering technic from start to finish –SOF, 1994.-38 lpp.

8.

Orientēšanās bērniem un jauniešiem/ Svenska Orientierinsgs forbundet. Rīga: 1997. -144 lpp.

Other Information Sources

1.

Zinātnisko rakstu datu bāzes, elektroniskie informācijas avoti/Databases of scientific articles, electronic sources of information